کارشناس هواشناسی:

دمای هوا در استان بوشهر به ۵۰ درجه می رسد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در روزهای انتهای هفته دمای هوا در برخی نقاط، عمدتاً مناطق غیر ساحلی، به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید.

دمای هوا در استان بوشهر به ۵۰ درجه می رسد

پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب با رشد ابر در مناطق مرتفع و نواحی شرقی استان وقوع ناپایداری موقت جوی به صورت رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش تندباد دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: از روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه در فراساحل شمالی و مرکزی استان با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این هفته دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و در روزهای انتهای هفته دمای هوا در برخی نقاط، عمدتاً مناطق غیر ساحلی، به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی، در ساعاتی بعد از ظهر تا شب در برخی مناطق شرقی و ارتفاعات افزایش ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها