از تخصیص هزار میلیارد ریال برای اجرایی کردن پروژه پست ۴۰۰ کیلو ولت نصر تا احداث تاسیسات آبرسانی شوش و کرخه

نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای اجرایی کردن پروژه پست ۴۰۰ کیلو ولت "نصر" به منظور پایداری شبکه برق شد و گفت: وزارت نیرو اهتمام جدی‌تری در رفع مشکلات شهرستان های شوش و کرخه داشته باشد.

از تخصیص هزار میلیارد ریال برای اجرایی کردن پروژه پست ۴۰۰ کیلو ولت نصر تا احداث تاسیسات آبرسانی شوش و کرخه

محمد کعب عمیر با اشاره به جزئیات دیدار با وزیر نیرو اظهار داشت: مسائل و مشکلات مختلف حوزه آب و برق شهرهای شوش و کرخه در دیدار با محرابیان وزیر نیرو پیگیری شد.

وی گفت: در این نشست وزیر نیرو ضمن شنیدن و رسیدگی به مطالبات و مشکلات حوزه‌های انتخابیه دستورات لازم را صادر نمودند.

نماینده شوش و کرخه در مجلس در خواستار احداث تاسیسات آبرسانی شهر فتح المبین و دهستان چنانه شد و گفت: به دلیل نزدیکی طرح آبرسانی غدیر به این تأسیسات و همچنین به منظور رفع مشکل کمی و کیفی آب شرب بخش فتح المبین آب مورد نیاز تاسیسات آبرسانی شهر فتح المبین و چنانه از طرح غدیر تامین شود.

وی ادامه داد: باتوجه به پایین آمدن دبی آب رودخانه کرخه و همچنین به وجود آمدن مشکلاتی در آب شرب مردم، نیاز هست تا آب مورد نیاز تاسیسات بیت موزان، سیدعباس،  چای صدر و شهر الوان شهرستان کرخه جهت تامین آب شرب پایدار از طرح آب رسانی غدیر تامین شود.

وی به دیگر جزئیات این دیدار اشاره کرد و افزود: تخصیص حق آبه برای طرح ۲۴۰۰ هکتاری شهر الوان‌ و‌ تخصیص حق آبه برای طرح ۲۰ هزار هکتاری دشت شاوور از طرح‌های ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری به خوزستان از دیگر مطالبات این دیدار بود.

کعب عمیر تصریح کرد: تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای اجرایی کردن پروژه پست ۴۰۰ کیلو ولت "نصر" به منظور پایداری شبکه برق از دیگر خواسته ها و مطالبات از سوی وزیر نیرو بوده است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس با اشاره به دستورات وزیر نیرو نسبت به مسائل و مطالبات اظهار کرد: تا آخرین لحظه پیگیر اجرایی شدن هرچه سریعتر مسائل و مشکلات مختلف حوزه آب و برق شهرستان های شوش و کرخه هستیم.

منبع: خبر شوش
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها