مدیرانی که توانایی کار ندارند، تغییر می‌کنند

فرماندار اردستان گفت: هر مدیری که توانایی لازم را برای کار کردن ندارد برکنار می‌کنیم و تا چند روز آینده سه یا چهار مدیر اردستان تغییر می‌کنند.

مدیرانی که توانایی کار ندارند، تغییر می‌کنند

سید محمدهادی احمدی طباء، شامگاه( چهارشنبه، ۵ مرداد) در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: موضوع اصلی که در مورد رسانه‌ها انتظار داریم این است که واقعیت ها به مردم گفته شود. خوشبختانه در مجموعه رسانه‌ای اردستان ویژگی صادق بودن و همراه بودن با مسئولان وجود دارد.

وی با بیان اینکه هر فرد و رئیس ارگانی سبک مدیریت خود را دارد زیرا رویکرد دولت‌ها با یکدیگر متفاوت بوده است، افزود: از رسانه‌های شهرستان اردستان انتظار داریم در خصوص ویژگی‌ها و اقدامات دولت سیزدهم بیشتر کار کنند و فقط صرفا ضعف‌های کوچک را بزرگ نمایی نکنند.

فرماندار اردستان با اشاره به مقایسه ویژگی‌ها و عملکرد دولت‌های قبل با دولت سیزدهم، تصریح کرد: بنده به‌عنوان عضو کوچک دولت سیزدهم و یکی از اهالی همین شهرستان هدفم خدمت به مردم است و به شخصیت‌های اشخاص احترام می گذارم و نمی گذارم کسی به شخصیت‌های افراد و رسانه های شهرستان توهین کند در صورتی که در مدیریت گذشته شهرستان، اینگونه رویکردی نبوده است.

احمدی طباء گفت: به همه مسئولان ادارات شهرستان اردستان تاکید کردیم ویژگی، مردمی بودن را در راس فعالیت خود داشته باشند و خود را در اتاق مدیریت خود حبس نکنند. علیرغم فعالیت تعداد زیادی رسانه در اردستان ولی متاسفانه با بررسی عملکرد ادارات دولتی شهرستان، آنگونه که باید فعالیت چشم‌گیری مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و مردمی بودن شهرستان مشکلات ریشه‌ای داریم ادامه داد: تمام هدف‌گذاری مدیریت فرمانداری شهرستان اردستان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و عفاف و حجاب و میدان دادن به جوانان و نخبگان شهرستان خواهد بود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه شهرستان می‌خواهیم مدیران اردستان را برای پیشرفت منطقه یاری کنند زیرا هدفمان این است که اردستانی قوی و مقتدر داشته باشیم.

احمدی طباء با بیان اینکه به صورت روزانه پیگیر وضعیت راههای شهرستان هستیم، زیرا مشاهده می‌شود در چندسال گذشته در حوزه راه شهرستان اقدامات چشم گیری به غیر از آسفالت فاصله کوتاهی از محور اردستان به اصفهان صورت نکرده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده در دو ماه گذشته حجم زیادی از محورهای روستایی شهرستان اردستان که ۳۵ سل مرمت نشده بود، روکش آسفالت شدند.

مدیران اردستان باید شبانه‌روزی در میدان باشند

وی چابک سازی و فعال کردن مدیران شهرستان را یکی دیگر از برنامه‌های فرمانداری عنوان کرد و گفت: به همه مدیران شهرستان تاکید کردیم شبانه روز باید در میدان و خدمت به مردم آماده باش باشند و فقط به ساعت اداری اکتفا نکنند.

فرماندار اردستان با اشاره به عملکرد برخی از روسای ادارات شهرستان گفت: تغییر و تحولات مدیران در برخی ادارات شهرستان شروع شده است و در حال بررسی هستیم که هر مدیری که توانایی لازم را برای کار کردن ندارد جابجا کنیم و تا چند روز آینده سه چهار مدیر اردستان تغییر می‌کنند. 

احمدی طباء با بیان اینکه در حوزه عمرانی اولویت‌های شهرستان اردستان بخش بهسازی راه، تامین آب و کشاورزی خواهد بود، گفت: تملک دارایی شهرستان در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۵ میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده است که حدود یک پنجم آن به بخش مرمت و بهسازی راه و مخصوصا راه روستایی اختصاص داده شده است. 

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خودش چی ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها