میزبانی مشهد از ۳.۷ میلیون مسافر از ابتدای تابستان

معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از میزبانی حدود ۳.۷ میلیون مسافر از ابتدای تابستان در مشهد خبر داد.

میزبانی مشهد از ۳.۷ میلیون مسافر از ابتدای تابستان

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه سال جاری ۸۵۴ هزار و ۲۰۲ سفر ورودی به مشهد انجام شده که سه میلیون و ۷۱۱ هزار و ۸۴۵ مسافر وارد مشهد شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد سهم سفرهای حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای ۵۲ هزار و ۷۹ سفر با ورود ۸۴۱ هزار و ۶۴۸ مسافر، سهم سفرهای ریلی ۱۰۸۲ سفر با ورود ۵۱۹ هزار و ۵۲۶ مسافر، سهم سفرهای هوایی ۲۵۱۴ سفر با ورود ۳۵۴ هزار و ۳۴۸ مسافر و سهم خودروهای شخصی ۷۹۸ هزار و ۵۲۷ سفر با ورود یک میلیون و ۹۹۶ هزار و ۳۲۳ مسافر به مشهد بوده است.

معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص وضعیت خروج مسافران از مشهد نیز گفت: در این بازه زمانی از مجموع ۸۳۵ هزار و ۲۲۲ سفر خروجی، سه میلیون و ۵۹۸ هزار و ۵۲۶ مسافر از مشهد خارج شده‌اند.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: سهم سفرهای حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای ۴۶ هزار و ۸۰۳ سفر با خروج ۷۶۹ هزار و ۱۱۸ مسافر، سهم سفرهای ریلی ۱۰۸۲ سفر با خروج ۵۲۰ هزار و ۷۱۳ مسافر، سهم سفرهای هوایی ۲۵۰۶ سفر با خروج ۳۴۶ هزار و ۸۱۴ مسافر و سهم خودروهای شخصی ۷۸۴ هزار و ۸۳۱ سفر با خروج یک میلیون و ۹۶۱ هزار و ۸۸۱ مسافر از مشهد بوده است.

ورود بیش از ۱۳۰ هزار گردشگر خارجی از ابتدای تابستان

وی با اشاره به ورود ۱۳۰ هزار و ۷۷ مسافر خارجی از ابتدای تیر ماه سال جاری به مشهد خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۵۳ هزار و ۳۵ مسافر عراقی، ۶۴۱۵ مسافر افغانستانی و ۷۰ هزار و ۶۲۷ مسافر از سایر ملیت‌ها وارد مشهد شده‌اند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها