پدر قلب دخترش را با تفنگ نشانه رفت

ظهر دوشنبه ۶ تیر خبر هولناک قتل دختری نوجوان به دست پدرش در خانه‌ای واقع در شهرستان ممسنی نورآباد فارس به پلیس اعلام شد

پدر قلب دخترش را با تفنگ نشانه رفت

وقتی تیم جنایی برای بررسی ماجرا به محل حادثه رفتند، مشخص شد این دختر ۱۶ ساله که آریانا نام داشت، به دنبال اختلافات خانوادگی با پدرش به خانه مادربزرگش رفته بود اما پدر او در حالی که عصبانی بود با اطلاع از اینکه دخترش از خانه خارج شده با حالت عصبانیت پس از برداشتن اسلحه شکاری به خانه مادرش رفته و پس از بحث و جدل با دخترش، در نهایت او را با شلیک یک گلوله به قفسه سینه‌اش به قتل رسانده است.

پس از بازداشت این مرد ۴۳ ساله، وی ضمن اعتراف به جرم خود گفت: من قصد کشتن دخترم را نداشتم؛ آریانا فرزند بزرگ من بود و یک دختر ۱۲ ساله دیگر هم داریم اما مدتی بود که با دختر بزرگم بر سر موضوعی اختلاف پیدا کرده بودیم. آن روز بر سر همین اختلافات آریانا به خانه مادرم رفت و من هم به یکباره نتوانستم عصبانیتم را کنترل کنم و با اسلحه شکاری خودم به آنجا رفتم تا او را بترسانم. واقعاً قصدم کشتن دخترم نبود اما بی اختیار شلیک کردم و مرتکب قتل دخترم شدم. تحقیقات از متهم در این باره ادامه دارد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    1

    ضعف قانون باعث شده هر وقت دلشان خواست فرزندانشان را بکشند و بعد از یک بازداشت کوتاه هم آزاد می شن

  • ناشناس
    4

    لعنت بر پدر بی شرف.

    نظرات شما -
    • ب
      2

      بیشرفتر اونایی اند که منفی دادن

  • محمد کوثری
    1

    این همه اسلحه دست مردم به خاطر چیست؟

  • عبدالمجید سجادیان
    1

    متاسفانه بچه ها سربه هوا شده اند وحرمت خانواده رازیرپا میگذارند وقداست خانواده میشکنند .بجای اینکه گوش به حرف والدین باشند باتمام قدوپروهی جلو پدرمادر سینه سپرمیکنند .بچه های امروز ما بچه های یاغی هستند.معیار وجایگاه ارزشی والدین نمیدانند.بسی مغرور وگستاخ شده اند.
    والدین مجبور به برخورد غیرمتعارف میکنند‌.چرانباید .فرزندان حرف بگوش پدرمادر خودباشند.
    حادثه غم انگیزی دردناکی رخ داده .ولی بازهم مقصرپدرایشان نمیدانم .
    باید امور تربیتی وزارت آموزش وپرورش روی بچه ها بیشتر کارکنندتا جایگاه والدین وحرمت والدین برای نسل جوان بشتر شناخته شود. خانه وخانواده جایگاه رفیع دارد .بیناد وسکانداری نگهداری خانواده امروز خیلی سخت شده است. فضای مجازی پاشنه خانواده را هدف قرارداده.
    باید راهی برای نجات بنیاد خانواده وکرامت والدین برای فرزندان آموزش داد.

  • احمدی
    8

    خوب کرد باباش...
    دختر یه موجود اضافه و به درد نخوره که تنها هنرش عشوه گری و بردن آبروعه.... من اگه بچم دختر میشد یا زنده به گورش میکردم یا مینداختمش تو سطل آشغال..

  • ناشناس
    2

    تو....خوردی گفتی قصدکشتن نداشتی.اینارومیگی چون از قانون مضخرف ایران خبرداری که اگه دخترتم کشتی چون پدرشی آخرشم کاری باهات ندارن وآزادی.لعنت به پدرومادرای سنگدل ولجنی مث تو......ان شاالله خودت یه روز یجاتیکه تیکه بشی,زجررربکشی تابمیری........

  • قنری
    2

    قضاوت نکنید مشکلات پدر وفرزند را از هم جدا کرده مشگل وریشه را باید مداوا کرد

  • ناشناس
    2

    متاسفانه بچه های الان ظاهرا مال پدر مادر ها هستن . در اصل بازیچه تلویزیون و فضای مجازی هستن

  • ناشناس
    0

    متاسفانه هیچ کس به کسانی که بدنبال زوال فرهنگی ما هستندنمی تازدبه نظرمی رسددشمن کارش را خوب انجام می دهد پس چه شد فرهنگ چندهزارساله پس چه شد فرهنگ ناب ایرانی پس چه شد فرهنگ اسلامی همه چیزمان مثل همه چیزمان شده است چون در مدیریت مرددوفشلیم.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها