نهضت بزرگ عمرانی در کوت عبدالله آغاز شد

شهرداری کوت عبدالله از ابتدای سال جاری تا کنون تمام تلاش خود را بکار بسته تا با اجرای پروژه های متعدد عمرانی، شهروندان شاهد توسعه و تحول باشند.

نهضت بزرگ عمرانی در کوت عبدالله آغاز شد

شهردار کوت عبدالله، از آغاز نهضت بزرگ عمرانی در سطح شهر خبر داد و گفت: آسفالت‌ ریزی معابر در مناطق مختلف شهر در ٣٢ خیابان و به مساحت بیش از ١١٤ هزار مترمربع  بالغ بر ٢٥٠میلیارد ریال آغاز شده است.

چندین سال است که وضعیت خیابانها و معابر شهری کوت عبدالله موجبات گله مندی مردم این شهر را به دنبال داشته است;  با روی کار آمدن مهندس باب المراد و با یک کار کارشناسی طرح نهضت آسفالت خیابانها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 سید سعید باب المراد اظهار کرد: شهرداری کوت عبدالله در راستای توزیع عادلانه، افزایش خدمات و ارتقای سطح رفاه اجتماعی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

وی با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر در دستور کار قرار دارد و جزو اولویت‌های شهرداری در سال ۱۴۰۱ است، اظهار کرد: اجرای پروژه آسفالت‌ریزی معابر در ٣٢ خیابان و به مساحت بیش از ١١٤ هزار مترمربع  بالغ بر ٢٥٠میلیارد ریال آغاز شده است.

دکتر باب المراد ادامه داد که در طول چند سال گذشته متاسفانه پروژهای عمرانی در شهر به صورت مطلوبی صورت نگرفته بود که در طول این مدت با برنامه مدون به حمد الله چند پروژه عمرانی در سطح شهر در حال اجرا می باشد که از این میان می توان به پروژه های ذیل می توان اشاره کرد:

عملیات لکه گیری آسفالت سطح شهر

روبروی مسجد اصلی کوت نواصر- 

مسیر رفت و برگشت جاده کوت نواصر به آبادان

- روبروی پارک مثلثی کوت نواصر

-انتهای مسیر کوت نواصر به میدان امام علی

- عملیات اجرایی احداث جوی جدول خیابان فرعی حد فاصل خیابان اشراق- عملیات لایروبی جداول خیابان ۲۰ متری کوت نواصر-  صفحه کشی خط لوله دفع آبهای سطحی کوی شکاره۳

-آغاز عملیات اجرایی تراش آسفالت فرسوده کندروی خزامی جهت آماده سازی عملیات روکش آسفالت.

 باب المراد با بیان اینکه عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت‌های شهرداری است، تاکید کرد: اجرای پروژه آسفالت معابر با هدف بهبود چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه و تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام می شود.

شهردار کوت عبدالله با اشاره به تأثیر عملکرد شهرداری بر رضایت شهروندان، گفت: شهروندان شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی هستند، بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را برای تحقق این آرمان به کار گرفته است و امیدوار هستیم با ارائه خدمات مطلوب شاهد رضایت شهروندان باشیم.

گفتنی است شهرداری کوت عبدالله طی ٩ ماه گذشته در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و ارائه خدمات با کیفیت به مردم این شهر را از مهمترین برنامه های کاری خود قرار داده است.

photo_۲۰۲۲-۰۶-۲۹_۱۳-۰۶-۴۱

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کارمند شهرداری کوت عبدالله
    0

    با ۳ ماه حقوق عقب افتاده پرسنل + ۱ سال بیمه رد نشده + یک عالمه معوقات پرداخت نشده بیشتر از اینا میشه کار عمرانی کرد ایشون خیلی ضعیف عمل کردن به نظر بنده 😆
    کار عمرانی بخوره تو سرم حقوق پرسنلتو بده ... ۳ ماه بدون حقوق یخچال فریزرمونو با کار عمرانیت پر کنیم ؟

  • پرسنل شهرداری
    0

    تو حقوق پرسنلت موندی کار عمرانی با کدوم پول انجام میدینن با حقوق ۳ ماه عقب افتاده پرسنل ؟

  • پرسنل شهرداری
    0

    دم حقوق که میشه میگید پول نیست پس این کارای عمرانی رو با چی انجام میدین با حقوق های عقب افتاده کارمنداتون ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها