رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

خواستار افزایش سهمیه برق استان خوزستان هستیم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: متاسفانه در تابستان سهمیه برق واحدهای تولیدی کاهش و یا قطع می شود که این مساله باعث ضرر و زیان واحدهای تولیدی شده است.

خواستار افزایش سهمیه برق استان خوزستان هستیم

صبح دیروز ۲۶ خرداد ماه جلسه ای برای بیان و بررسی مشکلات صنعتگران استان خوزستان با حضور نیازی؛ معاون وزیر صمت، مجتبی یوسفی؛نماینده مردم اهواز، فتوحی؛ معاون اقتصادی استاندار و نظری رئیس سازمان صمت و با حضور صنعتگران استان خوزستان برگزار شد.

رئیس سازمان صمت  با بیان اینکه امروز مسائل مربوط به مشکلات واحدهای صنعتی با حضور معاون وزیر صمت مطرح شد؛ اظهار کرد: در این جلسه  صنعتگران مشکلات و موانع پیش روی خود را مطرح کردند و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات در استان قابل حل هستند؛ عنوان کرد: برخی مشکلات باید در وزارتخانه مطرح و پیگیری شوند.

نظری عمده ترین مشکل صنعتگران را تهیه مواد اولیه دانست و گفت: وزارت صمت در خصوص سهمیه بندی مواد اولیه برنامه‌هایی دارد، امید است در  آینده نزدیک شاهد پایداری اشتغال و تولید استان باشیم.

وی اذعان کزد: متاسفانه در تابستان سهمیه برق واحدهای تولیدی کاهش و یا قطع می شود که این مساله باعث ضرر و زیان واحدهای تولیدی شده است.

رئیس سازمان صمت با تاکید بر اینکه در صنایع مادر و بزرگ  قطعی برق زیان بیشتری را وارد می کند؛ تصریح کرد: در کارخانه فولاد، قطع برق بیش از ۵۰۰ هزار تن کاهش تولید شمش را در پی دارد و این مساله بیانگر آن است که قطعی برق واحدهای تولیدی در تابستان، ضرر و زیان فراوانی بر صنعتگران استان وارد می کند.

منبع: تابا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها