بازدید شهردار اهواز و معاونین عمرانی امنیتی استانداری از پایانه مرزی چذابه

​ظهر دیروز ۱۹ خرداد ماه، شهردار اهواز به همراه معاونین عمرانی و امنیتی انتظامی استاندار و مدیران کل امور شهری و مرزبانی از پایانه مرزی چذابه بازدید کردند.

  بازدید شهردار اهواز و معاونین عمرانی امنیتی استانداری از پایانه مرزی چذابه

رضا امینی در این بازدید که به منظور برنامه ریزی جهت تامین مقدمات استقبال از زائران اربعین حسینی صورت گرفت، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان دو پایانه مرزی با کشور عراق دارد در روزهای نزدیک به اربعین خیل عظیمی از عشاق حسینی از سراسر کشور به طرف خوزستان سرازیر می شوند و طبیعتا خدمات رسانی به این زوار کاری پیچیده و دشوار است که می طلبد از ماهها قبل برای خدمات دهی مطلوب به زوار برنامه ریزی صورت گیرد.

وی ادامه داد: از آنجایی که شهرداری اهواز پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا، هر ساله تمام توان خود را برای خدمت به زائران به کار می بست، امسال نیز خوشبختانه با کاهش همه گیری این ویروس این برنامه را در دستور کارخود دارد که پرشورتر از سالهای قبل در راستای خدمت به زائران حسینی پیش قدم باشد. به همین منظور امروز بازدیدی از پایانه مرزی چذابه صورت گرفت تا کاستی ها و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد و زیر ساختهای خدماتی و فرهنگی لازم فراهم گردد تا هموطنانمان با سهولت بیشتری به زیارت بارگاه منور حضرت علی (ع) و امام حسین(ع) مشرف گردند.

IMG-20220609-WA0058

IMG-20220609-WA0050

IMG-20220609-WA0049

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها