رییس بنیاد نخبگان استان خوزستان اعلام کرد

ثبت نام در طرح توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشورآغاز شد

رییس بنیاد نخبگان اظهار داشت:ثبت نام در طرح توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی با عنوان طرح شهید وزوایی از امروز،سه شنبه(۱۷خرداد ماه) آغاز شد.

ثبت نام در طرح توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشورآغاز شد

دکتر علی حسین صابری گفت:بنیاد نخبگان در چارچوب یکسری طرح و برنامه هر ساله اعتبار و تسهیلاتی را به دانشجویان برتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعطا می نماید.از این رو دانشجویان واجد شرایط برای بهره مندی از آن می توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir ارائه و در این طرح شرکت نمایند.

وی افزود:با توجه به عدم تمدید مهلت ثبت نام لازم است دانشجویان واجد شرایط اطلاعات و مستندات خود را تا تاریخ ۱۵ تیر ماه در سامانه سینا بارگزاری نموده تا در صورت برگزیده شدن از پشتیبانی های بنیاد ملی بهره مند شوند.

دکتر صابری در خصوص روند پذیرش در طرح گفت:نتایج اولیه پذیرش صرفا بر اساس مدارک بارگزاری شده مستعدین و در مراحل بعد توسط کارشناس نخبگانی استان ها بررسی و نتیجه نهایی بر اساس امتیازات توسط بنیاد ملی به متقاضیان اعلام خواهد شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    گویا هر چقدر منتقدان و صاحب نظران اعلام هشدار و خطر میدهند از وجود فساد در نهادهای آموزشی (مدارس و دانشگاهها و مراکز مهارت آموزی بویژه خصوصی و غیر دولتی) کسی از بزرگان نظام و مسئولان کشوری و امنیتی توجه لازم را نمیکند!
    فساد عظیم و تراژیک، که منجر به نفوذ عوامل مستعد فساد و خیانت در نهادهای کشوری شده با دو بلای خانمانسوز مدرکگرایی و مدرکفروشی، اجش در بحران کرونا شاهد بود در آزمونهای آنلاین عملا شغل کاذب حرام تست زنی باب شده، مراکز آموزشی با ظاهر قانونی (اما صوری و باتقلب و جلسات نمایشی و آموزش دروغین مجازی و آنلاین) دارند نسلهای آینده کمسواد یا تقریبا بیسواد تحویل میدهند، افرادی که بر اثر ترویج مدرکگرایی توسط مافیای فساد ضد علمی، عملا افراد شاغل و جویای کار - حتی میانسال- مجبور میکننند به دنبال به خریدن مدرک دیپلم یا مهارتی یا دانشگاهی، در شغل خود باقی بمانند و یا راتقای شغلی و استخدام شوند!
    حالا بجای اینکه بساط فساد آموزشی آزمون های الکترونکی آنلاین وامتیاز برگزاری آزمون و دادن نمره از مدارس و مراکز مهارت آموزی (نمونه فاجعه بارش در مراکز تحت مجوز وزرات ارشاد است)، میخواهند کنکور را آنلاین کنند و کار سطح آموزشی همین اندک مراکز دولتی که به ضرب نمره حضوری جدی، دانش آموز و دانشجوها را مجبور به خواندن و مطالعه و دانش فراگیری میکنند را نابود کنند! متاسافنه اثبات شده به جز اقلیتی، عموما بخاطر پارتی بازی و عدم وجود عدالت استخدامی و انگیزه نخبگی، فروپاشی اخلاقیات و ایمان و بخصوص حلال و حرام، تبدیل به نسلی تنبل و متقلب و مستعد فساد و خیانت کنند.
    جلوی این مافیای ضد علمی کشور بگیرید و تمامی راههای این فساد خانمانسوز که چند نمونه اش گفته شد زودتر بگیرید.
    در حالی عامه مردم از فساد اقتصادی دائما شکوه میکنند، اما تقریبا هیچ حساسیتی به فساد آموزشی ندارند! در حالی است تمام مفاسد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و حتی معضلات خارجی مثل تحریمها و... همگی بر میگردد به نفود افراد نالایق و فاسد و خائن در نهادهای کشوری، این افراد قطعا بیسواد و کمسواد هستند در مقامهایی که حقشان نیست منصب گرفتند و امروز کشور به انواع فلاکت اقتصادی و سیاسی و مشکلات تحریم گرفتار کرده اند! سکوت امروز مردم در برابر ادامه فساد اموزشی و تعمیقش با برنامه های فسادزایی مانند الکترونکی کردن و آزمون آنلاین، قطعا سالهای بعد فجایع بدتری کشور فرو برده و کشور را به ویرانه ای از جهل و ظلم تبدیل میکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها