تیراندازی در پتروشیمی دهلران

به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی در پتروشیمی دهلران و مجروحیت یکی از عوامل حراست این پتروشیمی به گفته فرماندار دهلران علت حادثه در دست بررسی و مجروح حادثه به بیمارستان ایلام اعزام شده است.

تیراندازی در پتروشیمی دهلران

بامداد امروز فرد یا افراد ناشناس  به نیروهای حراست فیزیکی پتروشیمی دهلران تیراندازی منجر به جرح کرده که در نتیجه این اقدام احدی از عوامل نگهبان از ناحیه فک و صورت مجروح و مجروح حادثه به علت شدت جراحت جهت اقدامات درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام اعزام شده است.

لطیف صادقی با تائید خبر به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: حادثه بامداد امروز اتفاق و در این حادثه یکی از عوامل حراست فیزیکی پتروشیمی ایلام مجروح که برای اقدامات درمانی به مرکز استان اعزام شده است.

فرماندار دهلران گفت: فرد مجروح  39 ساله از پرسنل حراست پتروشیمی دهلران است که  به علت تیراندازی از ناحیه گونه و دست چپ آسیب دیده و در بیمارستان دهلران بوسیله جراح ویزیت شده و بلافاصله پرسنل و کادر پرستاری و درمانی بیمارستان اقدامات درمانی اولیه و سی تی اسکن را برای بیمار انجام دادند که در سی تی اسکن شکستکی استخوان گونه مشهود بود.

به گفته صادقی، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری فرد یا افراد خاطی در دستور کار عوامل امنیتی و انتظامی قرار دار و در حال حاضر نیروهای انتظامی و امنیتی در محل حادثه حضور داشته و امنیت در محل برقرار می باشد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کلکها
    0

    بررسی شد گربه بود.

  • ناشناس
    0

    تعداد این قبیل حوادث از فیلمهای وسترن هالیوود توی مملکت داره بیشتر میشه خدایا این امنیتو از ما نگیر......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها