بهبود وضعیت آسفالت معابر بجنورد ۱۰ هزار تن قیر نیاز دارد

شهردار بجنورد گفت: برای بهبود وضعیت آسفالت معابر مرکز استان و رسیدن به شرایط قابل قبول در این زمینه باید ۱۰ هزار تن قیر تامین و صرف شود.

بهبود وضعیت آسفالت معابر بجنورد ۱۰ هزار تن قیر نیاز دارد

جواد حمیدی راوری اظهار داشت: آسفالت معابر و خیابان های مرکز استان حتی در هسته مرکزی این شهر وضعیت مناسب ندارد و در این باره اقدامات لازم انجام نشده است.

وی افزود: ما تلاش داریم تا رسیدگی به معابر شهر در هسته مرکزی و نیز مناطق حاشیه بجنورد بهبود یابد و طرح ها در این زمینه سرعت داشته باشد.

وی درباره انجام لکه گیری های آسفالت معابر شهر بجنورد گفت: آسفالت قریب به اتفاق معابر شهر مستهلک و پیر شده و نیاز به ترمیم و یا روکش دارد اما اعتبار برای انجام این اقدام محدود است.

حمیدی راوری گفت: سال گذشته ۶۹۰ تن قیر رایگان برای اجرای آسفالت در مرکز استان تامین شد که اکنون و با مساعد شدن شرایط جوی، طرح ها در دست اجرا است.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: این میزان قیر رایگان با اولویت لکه گیری در مناطق حاشیه ای و نیز مرکز استان مصرف می شود و البته اجرای آسفالت معابر شهر توسعه می یابد.

بر اساس این گزارش مسوولان شهرداری بجنورد گفته بودند که معابر شهر بجنورد به مساحت یک میلیون متر مربع نیاز به روکش آسفالت دارد. مستهلک بودن آسفالت سبب می شود تا در بارندگی‌ها، تخریب بافت آسفالت بیشتر شود. 

بجنورد مرکز استان خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است. 

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها