مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو خبر داد

برنامه ریزی برای تولید خودروی برقی برای مدیریت گرمایش کره‌زمین و صرفه‌جویی در مصرف سوخت

مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو گفت: برای تولید خودروی برقی و هوای پاک قراردادی را با گروه مپنا منعقد شده و روند اجرای آن بسیار جدی دنبال و امیدواریم در زمینه مدیریت گرمایش کره‌زمین و صرفه جویی در مصرف سوخت نقش موثری داشته باشیم.

برنامه ریزی برای تولید خودروی برقی برای مدیریت گرمایش کره‌زمین و صرفه‌جویی در مصرف سوخت

جواد قلعه‌تکی‌زاده ظهر امروز سه‌شنبه در حاشیه آیین افتتاح نمایندگی 2206 مجموعه خودرویی نجفی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه سال‌هاست فقط یک نمایندگی در خوزستان داشتیم، نیاز به افزایش نمایندگی احساس شد و اکنون نمایندگی نجفی می‌تواند ظرفیت خوبی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان در این استان باشد.

وی افزود: با توجه به نیازهای خوزستان و حجم خودرویی در این استان فعالیت این نمایندگی جدید بسیار موثر است چون سیاست کلی ما افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان شرکت کرمان موتور است. 

مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو تصریح کرد: با توجه به شاخص‌های استاندارد هر سال به میزان رضایتمندی مشتری افزوده شده و تأمین قطعات، تسریع در سرویس‌ها و خدمات‌دهی و افزایش دوره گارانتی اقداماتی است که امسال در نظر داریم انجام دهیم؛  همچنین امداد خودرو سرویس در محل به دلیل نیاز مشتریان پیگیری و اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: کرمان موتور سال‌هاست که آزمون و امتحان خود را پس داده و هیچ وقت کیفیت را فدای هیچ چیزی نکردیم.

قلعه‌تکی‌زاده افزود: کرمان موتور بارها در اثر شرایط ناشی از تحریم‌ها دچار ضرر شده در حالی که با برندهای مختلف جهان همکاری داشتیم ولی تحریم‌ها چند بار روند کار را متوقف و اکنون خطوط مختلف تولید در کارخانه بم ساخته شده اما به تولید بهینه نرسیده‌ایم.  

وی یادآور شد: با تمام این تفاسیر در حال حاضر برای برندهای لیفان و جک خدمات دهی می‌کنیم و با توجه به اینکه موضوع کرونا سه سال اخیر دنیا را تحت شعاع قرار داده هزینه حمل و نقل بسیار گران و قطعات الکترونیکی چین بسیار محدود تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو بیان کرد: با همه این تفاسیر اکنون رضایتمندی بعضی از خودروهای شرکت تقریبا ۷۰ درصد است و امسال در برنامه خودکفایی خدمات بیشتری وارد ایران شده و قسمت‌های بدنه که حمل و نقل آن سخت‌تر بود را در کشور تولید و به رضایتمندی مشتری توجه ویژه داریم.

وی اظهار کرد: به عنوان تولیدکننده در استان کرمان فعالیت و اکنون خدمات‌دهی خوب است؛ همچنین خدماتی نمایندگی‌هایی که ایجاد می‌شود، حداقل برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و تا ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می‌شود که بخشی از آن به عنوان رسالت اجتماعی شرکت انجام می شود.

قلعه‌تکی‌زاده تصریح کرد: در خصوص خودروی برقی و هوای پاک قراردادی با گروه مپنا منعقد شده که خودروهای برقی تولید کنیم؛ این کار به صورت بسیار جدی دنبال شده و امیدوارم که بتوانیم مدیریت گرمایش کره‌زمین و صرفه جویی در مصرف سوخت را داشته باشیم.

وی افزود: اگر خودروی برقی کرمان موتور به بازار بیاید قاعدتاً باید ایستگاه شارژ و زیرساختار فراهم شود و بعد بتوانیم در سطح استان‌ها تولید را آغاز و در شهرهای پرجمعیت راه‌اندازی کنیم.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    ماشین بنزینی نمیتونن تولید کنن رفتن سراغ برقیش. فکر کنم منظورشون ماشین اسباب بازی برقیه

  • ناشناس
    0

    قرار بود خودرو هیبرید وارد بشه تا قیمت فرغون و ارابه های مرگ پایین بیاد.. فورا دست به کار بشید یه وقت اشتباهی واردات خودرو آزاد نشه ملت یه نفسی تازه کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها