طرح سوال نماینده شوش و کرخه از وزیر کشور

چرا تاکنون در خصوص چاره‌جویی برای کانون‌های ریزگردها و اختصاص اعتبارات لازم برای کانون‌های داخلی اقدامی نشده‌است

نماینده مردم شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در سوالی از وزیر کشور خواستار پاسخگویی به اینکه "چرا تاکنون در خصوص چاره‌جویی برای کانون‌های ریزگردها با منشاء خارجی و اختصاص اعتبارات لازم برای کانون‌های داخلی اقدامی نشده‌است" شد.

محمد کعب‌عمیر روز چهارشنبه (31 فروردین‌ماه1401) در سوالی تحت عنوان "چرا تاکنون نسبت به رایزنی با کشورهای مربوطه در خصوص چاره‌جویی برای کانون‌های ریزگردها با منشاء خارجی و اختصاص اعتبارات لازم برای کانون‌های داخلی اقدامی نشده‌است.

وی افزود: در روزها و هفته‌های گذشته در چند مرحله شاهد وقوع پدیده ریزگردها و گرد و غبار بسیار شدید در استان خوزستان و استان‌های هم‌جوار بودیم به‌طوری‌که شرایط خیلی سختی را برای زندگی مردم ایجاد کرد این شرایط در همه حوزه‌ها به‌ویژه سلامت، اشتغال، اقتصادی و سرمایه‌گذاری اجتماعی و ... و توسعه و پیشرفت استان تأثیرات و آسیب‌های بسیار زیادی خواهد داشت از رئیس‌جمهور محترم که عنایت ویژه‌ای به خوزستان دارند، خواستار توجه جدی و تشکیل ستاد ویژه برای این امر را داریم." از وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور خواستار پیگیری این مورد خاص در استان شده و تا نتیجه گیری نهایی این مساله، پیگیر خواهد بود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها