استان بوشهر یکی از مقاصد گردشگران جام جهانی قطر می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های مکرر با وزارت متبوع و اعلام آمادگی به منظور فراهم کردن زیرساخت و زمینه حضور گردشگران، این استان یکی از مقاصد گردشگران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

استان بوشهر یکی از مقاصد گردشگران جام جهانی قطر می‌شود

اسماعیل سجادی‌ منش اعلام کرد: استان بوشهر از لحاظ بعد مسافت کمترین فاصله را با کشور قطر دارد و با رایزنی و حل مشکل سوخت یارانه‌ای کشتی کروز، بزودی این شناور در خط دریایی بوشهر به قطر و بالعکس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین با ۲شرکت هواپیمایی مذاکراتی انجام شده که از مبدا بوشهر به کشور قطر و بالعکس کار جابه جایی مسافر انجام شود و این خط هوایی نیز تا قبل از آغاز مسابقات جام جهانی فعال خواهد شد.

سجادی‌منش یادآور شد: با اعلام برنامه در راستای چگونگی ترانسفر و اسکان گردشگران در این استان در زمان انجام بازی‌های جام جهانی، این مهم مورد قبول و پذیرش معاون گردشگری و مدیرکل دفتر توسعه گردشگری خارجی وزارت متبوع قرار گرفته است.

آبان ماه امسال قطر میزبان مسابقات جام جهانی فوتبال است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • واقع بین
    0

    بایدن با یک آدم خیالی دست داد ، آقایان مسوولین ایرانی برای استقبال ووپذیرایی از تماشاگران خیالی خودشون آماده کنن چقدر شبیه هم هستند

  • ناشناس
    0

    این تماشاگران ی تفریحات آنچنانی که خودتان بهتر دانیدو لازم به ذکر نیست .............‌.‌لازم دارند که در
    امارات وقطر شاید پیدا شود ولی دربوشهر وبندرعباس هرگز.

  • ali
    0

    شتر در خواب بیند پنبه دانه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها