مشکل کمبود روغن در فردوس با ورود ۱۰ تن روغن مایع جبران می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی فردوس گفت: مشکل کمبود روغن در این شهرستان با ورود ۱۰ تن روغن مایع خوراکی و سرخ کردنی طی دو روز آینده، جبران خواهد شد.

مشکل کمبود روغن در فردوس با ورود ۱۰ تن روغن مایع جبران می‌شود

موسی سلیمانی، روز گذشته ۲۳ فروردین در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان فردوس، اظهار کرد: بخشی از روغن مورد نیاز طی دوروزه آینده وارد شهرستان شده و در چرخه توزیع قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ۷۰ درصد از این روغن ها مایع پخت و پز و بقیه مایع سرخ کردنی در بسته بندی های سه لیتری  با قیمت۴۷ هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی فردوس با بیان اینکه قرار بود در چند روز اخیر این روغن‌ها وارد شهرستان شود که با مشکل مواجه شدیم، تصریح کرد: برای جبران کمبود های بازار در بحث روغن ۱۰ تن روغن دیگر در حال جذب است که به محض تخصیص وارد بازار خواهد شد.

وی از جذب ۱۰ تن دیگر روغن برای شهرستان گفت و افزود: علیرغم توزیع ۳۹ تن میوه شب عید از اسفند گذشته تا کنون، در حال حاضر ۱۵۰تن میوه هنوز در سردخانه های جهاد کشاورزی موجود است که باید سریع‌تر به بازار عرضه شود.

مهدی روشن، سرپرست فرمانداری فردوس نیز در این جلسه از نبود انسجام در حوزه نظام بازارها گلایه کرد و گفت: باید نظارت‌ها بر بازار سخت گیرانه تر و به صورت منظم و موثر باشد، در غیر اینصورت شرایط بازار از کنترل خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید نظارت ها ساماندهی شده و در دستور کار کارگروه قرار گیرد و تاثیر آن در روزهای آتی مشاهده شود، ادامه داد: ضروری است شکل و چارچوب مشخصی از تامین اقلام، توزیع آن و نظارت بر بازار تعیین شود تا نظام بازار تعیین و پاسخگو باشد.

وی گفت: دستگاه‌های متولی بحث نظارت ضمن احترام به کسبه نظارت ها را موثر، دقیق، جدی و بصورت مستمر انجام دهند؛ لازم است سامانه پیامکی اطلاع رسانی بازار جهت ارتباط مردم با مسئولین راه اندازی شود تا مردم در خصوص مشکلات بازار بتوانند به راحتی مطالبات خود را با مسئولین مطرح کنند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها