مغفول واقع شدن حقوق قانونی معلولان در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رییس و پرسنل این نهاد در شهرستان کهگیلویه با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

مغفول واقع شدن حقوق قانونی معلولان در کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار، مجموعه بهزیستی را کمک به بهتر زیستن عنوان و اظهار کرد: کثرت کار در این نهاد با سختی‌های خاص خودش همراه است اما باید بدانیم افراد از روی استیصال به این نهاد مراجعه می‌کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه در استان ما ادارات دولتی و شهرداری‌ها حقوق اولیه معلولان را رعایت نمیکنند.

امام جمعه دهدشت خواستار اقدامات عاجل نسبت به حقوق معلولان از مدیرکل بهزیستی شد و بیان کرد: این کار از نهادهای دولتی شروع شود تا به یک سرانجام مطلوبی برسد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه قانون تصریح کرده در جذب و گزینش‌ها نهادهای دولتی و خصوصی موظفند از نیروهای تحت حمایت بهزیستی استفاده کنند گفت: اما این مسئله در استان ما مغفول واقع شده که نیاز است با جدیت پیگیری شود.

وی از حمایت ائمه جمعه در راستای جذب معلولان خبر داد و افزود: توقع این است آقای استاندار هم حمایت کند چرا که قانون تصریح کرده اینکار انجام شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اینکه عده‌ای معلولیت را محدودیت می‌بینند عنوان کرد: این نوع نگاه باید تغییر کند چرا که معلولان توانمندی در همین حوزه داریم.

 وی با بیان اینکه توانمندی‌های کثیری در حوزه بهزیستی وجود دارد، بیان کرد: باید به سمت و سویی رفت که مشکلات مددجویان با توجه به این توانمندی‌ها مرتفع شود. عرصه کار شما زیاد است و دولت هم باید نگاه ویژه ای به بهزیستی داشته باشد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها