ترافیک در جدول شهرهای نارنجی گلستان/ ۹ شهر گلستان در وضعیت نارنجی کرونایی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از کاهش شهرهای قرمز و افزایش شهرهای زرد کرونایی در این استان خبر داد.

ترافیک در جدول شهرهای نارنجی گلستان/ ۹ شهر گلستان در وضعیت نارنجی کرونایی

سعید گل فیروزی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به تغییر در رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان گلستان از امروز، اظهار کرد: با دریافت جدیدترین آمار و بررسی شاخص های مورد نظر برای رنگ بندی کرونایی، نقشه مربوط به این حوزه دچار تغییراتی در استان گلستان شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس نقشه جدید کرونایی استان گلستان تنها دو شهر در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: شهرستان های آزادشهر و آق قلا در حال حاضر در وضعیت قرمز به سر برده و انتظار داریم رعایت پروتکل های بهداشتی و تدابیر لازم برای کاهش آمار بیماران در این شهرستان ها با دقت و جدیت بیشتر دنبال شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه ۹ شهرستان استان گلستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، خاطرنشان کرد: شهرستانهای گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول، بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان، گالیکش و کلاله از جمله این شهرستان هاست.

گلفیروزی از افزایش شهرستانهای با شرایط زرد در این استان از یک به سه شهرستان خبر داد و گفت: پس از آنکه شهرستان گنبدکاووس در این نقشه از وضعیت زرد به شرایط نارنجی تغییر پیدا کرده است در حال حاضر تنها شهرستان های مینودشت، رامیان و مراوه تپه در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط بر اساس روند کاهشی موجود به وضعیت نرمالی رسیده است، ادامه داد: امیدواریم با همراهی و همدلی مردم و مسئولان بتوانیم به کادر درمانی کمک کنیم تا از این پیک نیز با سرعت عبور کرده و نوروزی ایمن و با مخاطرات کمتری را تجربه کنیم.

62205581

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها