وزش باد و باران در سیستان و بلوچستان دو روز آینده

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل، فعالیت این سامانه ناپایدار جوی را از بعدازظهر دوشنبه 16 اسفند عنوان کرد و گفت: فعالیت این سامانه تا اواخر روز سه شنبه هفدهم اسفند ادامه خواهد داشت.

وزش باد و باران در سیستان و بلوچستان دو روز آینده

علی ملاشاهی، ضمن اشاره به وزش باد نسبتا شدید در روز دوشنبه در مناطق مرکزی و جنوبی افزود: روز سه شنبه هفدهم اسفند بر شدت وزش باد افزوده خواهد شد، لذا توصیه می شود در روزهای ذکر شده از رفتن به ارتفاعات خودداری شود.

وی همچنین خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کاهش موقتی کیفیت هوا را از جمله پدیده های غالب در نقاط مرکزی و جنوبی استان عنوان کرد و افزود: احتمال نفوذ غبار به مناطق شمالی استان نیز وجود دارد.

رییس اداره پیش بینی با بیان این خبر که فعالیت سامانه بارشی را درسطح استان خواهیم داشت، بیان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا اواخر روز شاهد رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعد و برق، احتمال تگرگ و همچنین وزش باد شدید لحظه ای در برخی مناطق جنوبی و مرکزی خواهیم بود.

ملاشاهی ضمن اشاره به این موضوع که جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر در مناطق مذکور دور از انتظار نیست، خواستار خودداری از قرارگیری در حریم مسیل ها شد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها