دستگیری عاملین پخش شعارهای ساختار شکن در "شهریار"

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای از دستگیری عوامل پخش کننده شعارهای ساختار شکن ضد انقلابی از طریق بلندگوهای کوچک در غرب استان تهران خبر داد.

دستگیری عاملین پخش شعارهای ساختار شکن در "شهریار"

 در پی اقدامات خبیثانه منافقین و پخش شعارهای ساختارشکنانه و ضد انقلابی که به صورت مذبوحانه و کور در برخی نقاط شهرستان شهریار انجام می شد، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی،محل اختفای عوامل این اقدام مجرمانه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر دستگیر شد و در بازرسی از منزل آنها تعدادی حافظه جانبی، اسپیکر، تلفن همراه و تعدادی سیم کارت کشف گردید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است بررسی های فنی نشان می دهد مزدوران دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری و حمل و نگهداری غیرمجاز سلاح بوده و در ازای دریافت مبالغی نقشه های خبیثان آنها را اجرا می کردند و اخیرا نیز با هدایت سرپل قصد داشتند اقدامات مجرمانه خود را در سایر نقاط این شهر ادامه دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    5

    مگه در کشورهای ازاد و متمدن این شعار ها جرم و طرف را دستگیر می کنند؟؟؟؟؟ انجا این مسایل علاوه بر اینکه جرم نیستند ، بلکه وظیفه هر شهروندی است که مقامات کشورش را به چالش بکشد. پس به دروغ نگویید حکومت ما اسلامی و مردم ازاد هستند.

  • منتقد
    4

    ساختار شکن یعنی چه ؟؟؟
    این حرف اکثریت مردم است....
    زندگی و نظر مردم را درک و احترام بگذارید

    نظرات شما -
    • مهرداد
      8

      درود بر سربازان گمنام امام زمان.

    • بیژن
      5

      چقد اینا احمقن که فکر میکنن چند تا دیوانه کل جامعه است

  • محمد گلکار خوزانی
    6

    باسلام
    خدا قوت به سربازان گمنام .
    با هنجار شکنی در هر حوزه ی باید برخورد قاطع شود که درس عبرت برای دیگران بشود که فریب افراد معاند را نخورند و خدای نکرده وارد این گونه اعمال خبیثی شوند.

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      این سربازانیکه همه چیشون با بقیه سربازا فرق میکنه موقع ترور کجان ؟
      موقع اختلاس کردن مسئولین ارشد نظام کجان ؟؟
      چرا فقط برای مردم خودمون امام زمانی هستن و برای بقیه .....؟

  • ناشناس
    6

    شهریارمدتهاست که عوامل ضد انقلاب به عناوین مختلف از قبیل حمایت از گور خوابها وافراد بی خانمان فعالیت میکنند وبه شهر دار وفرماندار دردنیای مجازی احانت میکنند وسیستم امنیتی هم بر خورد نمی کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اهانت عزیزم. اول فارسی یاد بگیر بعد لشکر سایبری شو .

  • حسین
    4

    مجاهدین جواب این چند سوال را بدهند من خودم مجاهد خلق می شوم
    1- اعلام فاز مسلحانه در حالی که سازمان گرفتار هیچ بحرانی نبود با چه عقلی انجام شد؟
    2- به خط کردن یک ارتش منظم پنج هزار نفره برای جنگ منظم با یک ارتش دویست هزار نفره مجهز به تجهیزات کامل و لجستیک ایده آل براساس کدام قاعده نظامی بوده است.
    3- عدم استیضاح مسعود رجوی و محاکمه او به چه علتی بوده است.
    4- انقلاب ایدئولوژیک در لای پاهای خواهران مجاهد و بی ناموسی آشکار سازمان یافته چه توجیهی برای اعضا و کادر دیوانه این سازمان داشته است؟
    و چند سوال دیگر که هر مجاهد و انسان آزاده ای باید بپرسد افسوس که مغزشویی فرقه ای مانع است.

  • ماس موسیر
    5

    اینا ته مانده کثیف هستند اخه باقالی ها اگر این نظام به فرض محال سقوط کنه بهتر از اون میاد زررررشک و زارررررررت به کامتان گوارای وجودتان درود بر وزارت اطلاعات و نیروهای ارتشی سپاهی انتظامی لشکریان مخلص لعنت بر کاسبان تحریم و رشوه خوران و ریاکاران ضمنا گوشی بچه مرا دزدیدند اقساط خریدم لعنت خدا به گوشی دزدان از نیروی انتظامی میخواهم پیداش کنه اگه بگیرمش یه کشیده زیر گوشش میزنم ابلیس

    نظرات شما -
    • حسین
      4

      خداوند دزد موبایل قسطی فرزند شما را لعنت کند. اگر به جای کشیده به زیر گوش، شکمش را پاره میکردی و روده هایش رو به دور گردنش گره می زدی، دزدی های بعدی اش هم خود به خود کنسل میشد.

  • ناشناس
    2

    کمترین چیز برای این خائنین خود فروش اعدام است که می خواستند دراین نزدیک عیدی نظم جامعه را به هم بزنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها