علت لغو پروازهای عیدانه خراسان جنوبی

طی اعلام یک شرکت هواپیمایی، پروازهای این شرکت در خراسان جنوبی از تاریخ ۲۶ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده باطل اعلام شده است.

علت لغو پروازهای عیدانه خراسان جنوبی

عظیم طهماسبی، اظهار کرد: یک شرکت هواپیمایی پروازهای نوروز را در مسیر تهران-بیرجند-تهران باطل اعلام کرد.

وی گفت: طی اعلام یک شرکت هواپیمایی، پروازهای این شرکت در خراسان جنوبی از تاریخ ۲۶ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده باطل اعلام شده است.

طهماسبی بیان کرد: علت لغو پروازهای این شرکت هواپیمایی در ایام نوروز طبق اعلام شرکت یاد شده برنامه ریزی ایام نوروز و کاهش تقاضای مسیرهای کاری و اداری است.

وی اظهار کرد: این باطلی تنها مختص فرودگاه بیرجند نبوده و این شرکت مسیرهای پروازی خود را در استان‌های فارس، سیستان بلوچستان، کرمان و... را نیز باطل کرده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: ایرلاین یاد شده به غیر از روز پنج شنبه دیگر ایام هفته یک پرواز دیگر در مسیر تهران-بیرجند-تهران در برنامه پروازی خود دارد که به غیر از روز جمعه بقیه ایام هفته یک پرواز دیگر توسط ایرلاین ماهان و ایران ایر برقرار است که مسافرین می‌توانند از این پروازها به عنوان جایگزین استفاده کنند.

طهماسبی افزود: در تلاش هستیم در ایامی که پرواز هواپیمایی پارس ایر باطل شده است یک یا چند پرواز فوق العاده به پرواز های فرودگاه بیرجند اضافه و همچنین رایزنی جهت تغییر تایپ پروازهای فعال استان جهت افزایش ظرفیت مسافر در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به لغو ۱۳۰ پرواز در ۱۰ ماهه سال جاری اشاره و اظهار کرد: لغو پرواز تنها در استان ما نیست.

وی با بیان اینکه اگر هواپیما مشکل فنی داشته باشد پروازش لغو می‌شود، تصریح کرد: این لغو پروازها تعدادی به سبب وجود مشکل ناوگان و تعدادی به سبب مشکل فنی و تأمین قطعه لغو شده است.

طهماسبی با بیان اینکه پروازها براساس جمعیت در هر استانی صورت می‌گیرد، گفت: در برخی استان‌ها که براساس جمعیت ۲۰ پرواز دارند لغو یک مورد از آن‌ها چشم‌گیر نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ما با همه شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش پروازها مذاکره می‌کنیم، یادآور شد: استاندار نیز برای  انجام امور پیگیری لازم را انجام می‌دهد و همچنین در حوزه گردشگری نیز پیگیری صورت می‌گیرد

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بیرجندی
    0

    به قول یکی از دوستان "بیرجند تهِ دنیاست ..."

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها