بازدید سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از آزمون مهارت و صلاحیت حرفه‌ای شهرستان اهواز

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از محل برگزاری آزمون الکترونیکی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شهرستان اهواز بازدید کرد.

بازدید سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از آزمون مهارت و صلاحیت حرفه‌ای شهرستان اهواز

دکتر جلیل بیت مشعل به همراه محمدعنایتی راد، رییس اداره سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای استان و برخی دیگر از مسئولین و کارشناسان از روند برگزاری آزمون الکترونیکی سنجش مهارت بازدید بعمل آورد.

براساس این گزارش، آزمون آنلاین  هماهنگ یازدهم با حضور ۲۶۵۴ نفر که از این مجموع شرکت کننده ۱۶۱۱نفر زن و۱۰۸۳ مرد در ۳۲۰حرفه و ۹ حوزه آزمونی  از ۷ اسفندماه آغاز شده تا ۱۸ ماه ادامه دارد.

 محمدعنایتی راد رییس اداره سنجش و صلاحیت حرفه ای خوزستان گزارشی از فرآیند برگزاری آزمون‌های سنجش مهارت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه کرد.

 گفتنی است، سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان در حاشیه برگزاری این آزمون ضمن بازدید از فرآیند برگزاری، با مسئولین و عوامل اجرایی به گفتگو پرداخته و از ارتقاء ظرفیت کمی و کیفی برگزاری آزمون های الکترونیکی سنجش مهارت قدردانی نمود. 

لازم به ذکر است، شرکت کنندگان در آزمون پس موفقیت و کسب حد نصاب نمره قبولی در تعیین صلاحیت حرفه ای کتبی و عملی موفق به دریافت گواهینامه مهارتی براساس استاندارد بین اللملی خواهند شد.

منبع: بازتاب جنوب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها