فرمانده انتظامی استان کردستان:

قاطعانه با اراذل و اوباش برخورد می کنیم

فرمانده انتظامی استان کردستان از برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر در کردستان خبر داد.

قاطعانه با اراذل و اوباش برخورد می کنیم

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: با هر گونه نا امنی و کسانی که به هر نحو باعث سلب آرامش و امنیت شهروندان بشوند برخورد قاطع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه سال جاری طی چندین طرح ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در استان دستگیر شده اند، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش در استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان از کاهش ۵۰ درصدی جرائم خشن نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: میانگین جرائم در استان کردستان نسبت به سایر استان های کشور پایین تر است، که نشات گرفته از فرهنگ بالای مردم استان و نشان از بزرگی مردم این سرزمین است.

سردار آزادی به اقدامات پلیس استان در فضای مجازی پرداخت و افزود: پلیس فتا به طور کامل فضای مجازی را تحت کنترل دارد و افرادی که در این فضا به دنبال ایجاد جو ناآرامی باشند برخورد قاطع می کند. 

این مقام ارشد انتظامی استان به تعامل خوب پلیس با دستگاه قضا در استان اشاره کرد و یادآور شد: پلیس با حمایت دستگاه قضائی در راستای امنیت و آرامش شهروندان طرح های مختلفی در دستور کار دارد.

فرمانده انتظامی کردستان از آمادگی کامل پلیس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مطالبه به حق شهروندان از پلیس ایجاد نظم و امنیت است که با تمام توان همچون گذشته در این امر مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جلیل
    0

    فقط اعدام کسی که باعث رسوب وحشت ونوامیس مردم بشه وآرامش رو سلب کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها