نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی:

تخریب مراکز اقامتی سواحل کار درستی نیست/ ویلاها را در اختیار سازمان‌های حمایتی قرار دهند

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی تخریب مراکز اقامتی سواحل جنوب و شمال کشور را کار درستی نمی‌داند‌ و می‌گوید: بهتر بود این مراکز را در اختیار سازمان‌های حمایتی چون بهزیستی، کارگران و کمیته امداد قرار دهند تا افرادی که بضاعت کمتری دارند با پرداخت مبلغ کمتری از آنها استفاده کنند.

تخریب مراکز اقامتی سواحل کار درستی نیست/ ویلاها را در اختیار سازمان‌های حمایتی قرار دهند

بعد از دستور رئیسی در باره تخریب مراکز اقامتی در سواحل جنوب و شمال کشور، عملیات تخریب آنها آغاز شد.

رئیسی دلیل این اقدامش را استفاده مردم از ساحل عنوان کرد. صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: ۹۰ درصد این ساختمان‌ها تخریب شده‌اند‌.

در این باره نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تخریب ویلاها و مراکز اقامتی در سواحل جنوب و شمال کشور کار درستی نیست.

جلال میرزایی افزود: ما مثل سایر کارهایمان مسائل را خوب طرح می‌کنیم اما راه حلی که برای آنها به کار می‌بریم پرهزینه و غلط است.

وی اظهار داشت: برای ساخت این مراکز از بیت المال هزینه های زیادی شده است.

نماینده دوره دهم مجلس ادامه داد: دولت می‌توانست برای حل این موضوع اتاق فکری را تشکیل دهد و راجع به حل موضوع و نحوه درست استفاده از آن تصمیم بگیرد که آیا باید این مراکز را تخریب کرد و بعد از تخریب از آن به عنوان اقتدار و قاطعیت نام برد یا اینکه آن را آزاد کنند و در اختیار سازمان‌های حمایتی چون بهزیستی و...قرار دهند تا افرادی که بضاعت کمتری دارند با پرداخت مبلغ کمتری از آنها استفاده کنند.

میرزایی تاکید کرد: در مشهد مقدس هم مهمانسراهایی هست که به  افرادی که برای زیارت به آنجا سفر می‌کنند با نظر نماینده ولی فقیه در استانها و ائمه جمعه و جماعات،در آنجا اسکان داده می شوند، آیا نمی‌شد از امکاناتی که در سواحل هست هم چنین استفاده هایی می‌شد؟ 

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • داد
    0

    ‌۴۳ سال است کار ولایت اسلامی تخریب است . اول اجازه میدهند بسازند ،مانند خانه ها و ویلاها را که در اطراف شهر و یا در کنار دریا و رودخانه ساخته شده اند و بعد تخریب می کنند و البته نه همه انها را مثلا چرا املاک داخل باستی هیلز لواسان و چرا کل باستی هیلز را تخریب نمی کنند چون داخل انجا افراد صاحب نفوذ و مسیولینی زندگی می کنند که خودشان دستور تخریب را میدهند . حالا اگر رئیس جمهور دستور دهد مثلآ یک بزرگراه را در مدت ۴ سال بسازید ، ۲۰ سال است مانند برزگراه شمال مشغول ساختن که نه بلکه بالا کشیدن بودجه ان هستند.

  • محمد
    0

    کار خلاف قانون کمیته امداد و سپاه و وزارت خانه ها و .... ندارد .. کلا بایستی تخریب شود

  • ناشناس
    0

    وافعا چه نابغه هایی نماینده مجلس بودند و سرنوشت کشور را در دست داشتند؟؟!!. مثل این می ماند که خانه ای که یا مواد غذایی فاسد یا حرام را در اختیار افراد فقیر قرار دهیم. یا دارویی که با فرمول اشتباه تولید شده را رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار دهیم. این خانه ها و ویلاها سالهاست که به منابع طبیعی و محیط زیست ضربه زدند. نه تنها حریم دریاها و رودخانه ها باید حفظ شود. بلکه باید برای کوه خواری و جنگل خواری هم مبارزه کنند.

  • ناشناس
    0

    انوقت کی به اسم سازمانهای حمایتی استفاده کند ؟

  • ناشناس
    0

    در تلویزیون چیزی جز تخریب چند توری و چوبهای نگهدارنده آنها ندیدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها