پیام تسلیت نماینده اهواز در پی درگذشت آیت الله سید خضر موسوی

شبیب جویجری، نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم ربانی و انقلابی آیت الله سید خضر موسوی (آلبوشوکه) را تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده اهواز در پی درگذشت آیت الله سید خضر موسوی

متن پیام این نماینده مجلس به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

بر رحلت عالم ربانی و مجاهد نستوه استاد گرانقدر آیت الله حاج سید خضر موسوی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آیت الله سید خضر موسوی «رحمة الله علیه» عمر گرانمایه خویش را صرف تعلیم و تربیت طلاب و فضلای حوزه علمیه و نشر معارف ناب محمدی «صل الله علیه و آله و سلم» کرده و در این راه خدمات ارزشمند و شاگردان برجسته‌ای را به یادگار گذاشتند.

این عالم مجاهد و انقلابی که از سابقون نهضت امام خمینی (ره) بود، حضور موثر در حوزه علمیه و مبارزات علیه رژیم پهلوی که با صراحت لهجه و شجاعت خاص مورد توجه همگان بود، نشانه‌ی جایگاه و مقام والای ایشان در عرصه علمی و فعالیت های انقلابی است.

اینجانب ارتحال این عالم خدمتگزار و انقلابی و با اخلاص را به محضر مبارک امام عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت استان خوزستان، خاندان مکرم، فرزندان محترم و همه ارادتمندان به ایشان و عموم مردم ولایت مدار استان خوزستان و شهرستان اهواز تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عالم ربانی، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم از درگاه خداوند متعال درخواست می‌نمایم.

شبیب جویجری

نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خخخخ.داغ بدی بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها