ایستگاه‌ های ورزش صبحگاهی استان همدان تعطیل شد

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در سطح استان با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، تا اطلاع بعدی تعطیل است.

ایستگاه‌ های ورزش صبحگاهی استان همدان تعطیل شد

هادی سبزواری، اظهار داشت: برهمین اساس فعالیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی استان همدان با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و با هدف پیشگیری از هرگونه تجمع، تعطیل شده است.

وی افزود: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در سطح استان همدان به رغم استقبال و حضور گسترده مردم با هدف قطع زنجیره‌ انتقال ویروس کرونا تا پایان بهمن ماه جاری  فعالیتی نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه به همه افراد به ویژه علاقه مندان به ورزش توصیه می کنیم برای انجام ورزش های همگانی شامل پیاده روی و حضور در مسیرهای گردشگری حتما موازین بهداشتی شامل فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

به گفته سبزواری، در حال حاضر ۱۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان همدان وجود دارد که فعالیت رسمی آنها پس از بهبود شرایط و اعلام ستاد مقابله با کرونا دوباره از سرگرفته خواهد شد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان اظهار داشت: استان همدان در زمینه ورزش‌های همگانی و براساس آمارها در ردیف سه استان برتر کشور قرار دارد و در حوزه ورزش صبحگاهی نیز فعال‌ترین استان غرب کشور است.

علاقه مندان به ورزش های صبحگاهی همه روزه و در ساعات اولیه صبح به صورت رایگان در سالن‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و با حضور مربیان فعالیت ورزشی می کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها