پیام تبریک رئیس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن

محمد رضایی، رئیس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز در پیامی فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن

پایگاه خبری خبر فوری، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیست و دومین روز بهمن ماه، روزی است که خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران بر علیه ظلم و ستم شاهنشاهی به ثمر رسید  و رایحه دلنشین انقلاب اسلامی در سراسر ایران عزیز پراکنده شد. 

انقلاب بزرگی که الهام بخش آزادیخواهان جهان شد و لرزه بر پیکره ستمکاران جهان انداخت.

امروز در حالی چهل و سومین سالگرد طلوع فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که ایران اسلامی در سایه رهبری  حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به الگویی با ثبات در منطقه تبدیل شده و در حوزه های مختلف، به ویژه علم و فناوری به دستاوردهای مهمی دست یافته که در توسعه پایدار کشور نقش اساسی را ایفا می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام و ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء (ره) و تجدید میثاق با آرمان های نهضت امام عظیم الشأن (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردم شریف ایران اسلامی، دانشگاهیان سراسر کشور به ویژه خانواده شرکت و مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز  تبریک عرض نموده و از فرهیختگان گرامی، اساتید ،  دانشجویان  کارکنان عزیز و دانشجویان گرامی که  همراه با دیگر آحاد جامعه در جشن شادی پیروزی انقلاب اسلامی حضوری به یاد ماندنی داشتند به نوبه خود تقدیر و تشکر می کنم. 

امیدواریم بتوانیم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ادامه دهنده صدیق و راستین راه امام خمینی (ره) و شهدای سرافراز باشیم.

محمد رضایی، رئیس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز 

۲۲ بهمن ۱۴۰۰

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها