فرماندار شهرستان هفتکل: حمایت از سرمایه گذاری در حوزه اشتغال اولویت دولت آیت الله رییسی است

فرماندار هفتکل در مراسم کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور در جاده اهواز هفتکل به باغملک با تبریک بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور بحث بیکاری و کمبود فرصت های شغلی است.

فرماندار شهرستان هفتکل: حمایت از سرمایه گذاری در حوزه اشتغال اولویت دولت آیت الله رییسی است

به گزارش پایگاه خبری خبر فوری در خوزستان  عبدالرحیم دمساز ، گفت : آنچه که امروز جوانان این مرز و بوم را آزار می دهد ، بحث بیکاری و کمبود فرصت های شغلی است .

وی تاکید کرد : بیکاری و ‌کمبود فرصت های شغلی ، باعث تشدید  آسیب های اجتماعی شده است .

دمساز با اشاره به رویکرد  دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی ، در حوزه حمایت از طرح های اشتغالزا در کشور اظهار داشت : یکی از کارهای دولت مردمی سیزدهم؛ حمایت از کارآفرین ها و سرمایه گذارانی  خواهد بود که برای رفع بیکاری قدمی بردارند و سرمایه گذاری کنند .

فرماندار هفتکل با تقدیر از اقای افراشته به دلیل سرمایه گذاری در احداث بزرگترین مجتمع خدماتی؛ رفاهی و گردشگری در منطقه هفتکل تاکید کرد : مجموعه فرمانداری و دیگر ارگان و دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران و همه عزیزانی که حاضر می شوند ، سرمایه شخصی  خود را در جهت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری پای کار بیاورند و  در این مسیر پرخیر و برکت گامی بردارند   ، حمایت قاطع و ویژه خواهد کرد و در این مسیر دست همه این عزیزان را به گرمی می فشاریم.

fc8a49b5-1c7e-424b-befa-7c2b39f13124

این مقام مسئول ادامه داد : ان شاالله که هر چه زود تر این مجتمع شروع به کار کند و موجبات اشتغال جوانان شهر را فراهم کند و ما هم در جهت تسریع در روند احداث این پروژه  حمایت های لازم را به عمل خواهیم آورد.

فرماندار شهرستان هفتکل  یادآور شد : در بحث حمایت های دولتی ، تاکنون حمایت ها و مشوق ها  از طرح های سرمایه گذاران  داشتیم. در  این راستا در جهت اجرا و تکمیل پروژه ؛ زمین  از طریق منابع طبیعی در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد. همچنین  با مدیر عاملان بانک های استان هم صحبت کردیم تا هیچ گونه سقفی در بحث تسهیلات برای عزیزان جهت دریافت تسهیلات از بانک های استان نداشته باشیم  .

فرماندار هفتکل ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم باشکوه  افزود : تشکر می کنیم از عزیزانی که امروز این مراسم کلنگ زنی  را برگزار کردند  و بخصوص از جناب آقای افراشته سرمایه گذار محترم ،  عزیزان هنرمند و عزیزانی که از سایر دستگاه های دولتی و شهرهای همجوار و فرستاده محترم دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی در این مراسم شرکت داشتند نیز نقدیر و تشکر میکنم .

گفتنی است در این آیین  مهندس امیری زاده ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان  ، حسین نظری ؛  معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ،  مهندس موسوی رئیس سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان  ؛  مهندس قاسمی معاونت صنایع‌ دستی  میراث فرهنگی استان خوزستان  ، فرماندار هفتکل، شهردار هفتکل  ، فرماندهی سپاه هفتکل، 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هفتگل ، فرمانده انتظامی هفتکل ، سران قبایل و بزرگان شهرستان های ایذه ، باغملک و هفتکل ؛ جمعی از فرهیختگان؛ هنرمندان ؛ فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و اصحاب رسانه حضور داشتند

31a9f171-cd98-4138-b8bf-62c843b4a292

گفتنی است در این آیین  مهندس امیری زاده ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان  ، حسین نظری ؛  معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ،  مهندس موسوی رئیس سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان  ؛  مهندس قاسمی معاونت صنایع‌ دستی  میراث فرهنگی استان خوزستان  ، سرهنگ سلطان زاده معاونت بهداشت و درمان  سپاه حضرت ولی عصر ( عج) فرماندار هفتکل، شهردار هفتکل  ، فرماندهی سپاه هفتکل،  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هفتگل ، فرمانده انتظامی هفتکل ، سران قبایل و بزرگان شهرستان های ایذه ، باغملک و هفتکل ؛ جمعی از فرهیختگان؛ هنرمندان ؛ فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و اصحاب رسانه حضور داشتند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها