استاندار لرستان:

شهرستان سلسله یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری لرستان است

استاندار لرستان گفت: شهرستان سلسله یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری استان است.

شهرستان سلسله یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری لرستان است

فرهاد زیویار در مراسم افتتاح یک پروژه عمرانی و دو طرح اقتصادی در شهرستان سلسله که امروز ۱۷ بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: در ششمین روز از دهه مبارکه فجر یک پروژه عمرانی و دو طرح اقتصادی در شهرستان سلسله افتتاح و آماده بهره‌برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی سردخانه دو هزار تنی روستای کاکارضا با حمایت جهاد کشاورزی لرستان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۸۰۰ متر با اعتبار هشت هزار و ۵۰۰ میلیون تومان و با اشتغال مستقیم ۲۲ نفر امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان سلسله یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری استان است، ضرورت ایجاد صنایع تکمیلی و تبدیلی و سردخانه برای فروش به‌موقع محصولات و حمایت از کشاورزان ضرورت منطقه بود که فاز اول آن امروز افتتاح شده و با حمایت‌های لازم فاز دوم و سوم آن‌هم تکمیل خواهد شد.

زیویار به افتتاح و بهره‌برداری از مرکز درمانی بهداشتی شهید مبشر در روستای سیاهپوش از توابع بخش مرکزی شهرستان سلسله اشاره کرد و افزود: این مرکز بهداشتی درمانی با اعتبار پنجاه‌هزار میلیون ریال شامل خدمات متنوع در بخش‌های؛ دندانپزشکی، مامایی و مبارزه با بیماری‌ها و ... در این منطقه ایجاد شده است.

 وی اضافه کرد: مرکز بهداشتی درمانی شهید مبشر با حمایت بنیاد برکت و شبکه بهداشت و درمان در روستای سیاهپوش بخش مرکزی شهرستان سلسله در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و زیربنای ۳۷۲ مترمربع و ظرفیت اشتغال ۱۲ نفر امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار لرستان سومین طرح شهرستان سلسله را احیاء و راه‌اندازی مجدد واحد تولیدی آب‌معدنی مخملکوه عنوان کرد که توسط بخش خصوصی و با حمایت سازمان صنعت معدن و تجارت و با همکاری اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع در فیروزآباد شهرستان سلسله با اعتباری معادل سیصد میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغال ۲۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

زیویار بیان کرد: ضمن حمایت از صنایع تولیدی از هرگونه سرمایه‌گذاری جدید در استان استقبال کرده و برای توسعه منطقه از هرگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سالار وند از ازنا لرستان
    0

    حد اقل چند تا عکس هم جناب لر از باغات می گذاشتید تا لذت ببریم البته بنده خودم لر هستم از لر بودنم هم افتخار میکنم زنده باد مردم غیور لرستان مخصوصا ایل بزرگ بختیاری و صد البته هفت لنگ سرفراز . وای اگر قوم لر برنو بدست بگیرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها