جزئیات بازگشایی تدریجی دانشگاه صنعتی دزفول

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه کلاس‌های دروس نظری مقطع کارشناسی از امروز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، گفت: به تدریج و متناسب با شرایط، شیوه آموزش از مجازی به ترکیب آموزش مجازی و حضوری و در نهایت به آموزش حضوری تغییر خواهد یافت.

جزئیات بازگشایی تدریجی دانشگاه صنعتی دزفول

دکتر نعمت طهماسبی، با اشاره به آغاز نیم‌سال دوم از امروز، اظهار کرد:  آغاز برگزاری کلاس‌های این دانشگاه در ترم جدید به صورت آنلاین و در ساعات برنامه‌ریزی شده خواهد بود و شرکت دانشجویان در جلسات درسی آنلاین الزامی است. در موارد خاص، بنا بر تشخیص دانشکده، می‌توان از روش ترکیبی (آنلاین و آفلاین) استفاده کرد.

وی ادامه داد: تمامی کلاس‌های آموزشی دوره کارشناسی ارشد از تاریخ ۹ بهمن‌ماه تا ۲۱ بهمن‌ماه به صورت آنلاین خواهد بود و از تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه به بعد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در خصوص برگزاری کلاس‌های درس‌های نظری مقطع کارشناسی، گفت: کلاس‌های دروس نظری مقطع کارشناسی از امروز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد اما به تدریج و متناسب با شرایط شیوه آموزش، از مجازی به ترکیب آموزش مجازی و حضوری و در نهایت به آموزش حضوری تغییر خواهد یافت.

طهماسبی در خصوص کلاس‌های عملی کارشناسی افزود: دروس عملی و کارگاهی مقطع کارشناسی از امروز به صورت مجازی برگزار خواهد شد اما بر اساس برنامه‌ریزی که توسط دانشکده‌ها انجام خواهد شد، به تدریج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری و فشرده در طول نیمسال و یا تابستان برگزار خواهند شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی  درسی برای حضور گروه‌های مختلف به گونه‌ای انجام خواهد شد که امکان اسکان در خوابگاه برای دانشجویان غیر بومی فراهم شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در خصوص امتحانات نیز گفت: امتحانات پایان ترم همه مقاطع به صورت حضوری برگزار خواهد شد و ارائه کارت واکسن الکترونیکی دانشجویان برای ورود به دانشگاه الزامی است. هر گونه تغییر احتمالی در شیوه برگزاری کلاس‌ها، از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها