نماینده مردم ارومیه در مجلس:

پیگیر رفع مشکل تاخیر در تکمیل آزاد راه ارومیه_تبریز هستیم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع نقدینگی آزاد راه ارومیه _تبریز در حال بررسی است.

پیگیر رفع مشکل تاخیر در تکمیل آزاد راه ارومیه_تبریز هستیم

وحید جلال زاده با اشاره به علت تاخیر در اجرای قطعه سوم آزاد راه ارومیه _تبریز بابیان اینکه پیگیر رفع مشکل تاخیر در تکمیل آزاد راه ارومیه_تبریز هستیم، افزود: به دلیل وجود مشکل نقدینگی؛ تکمیل قطعه سوم  آزاد راه ارومیه _تبریز با مشکل مواجه شده است که این مشکل در دست بررسی جهت حل شدن است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش بها و انصراف سرمایه گذار وزارت راه و شهرسازی به دنبال راهکار حقوقی برای جذب سرمایه گذار جدید و تکمیل قطعه سوم آزاد راه است، تصریح کرد: چندین مورد جلسه با وزیر راه و شهرسازی در جهت تکمیل قطعه سوم آزاد راه ارومیه _تبریز برگزار و در یکی ازاین جلسات برای حل مشکل نقدینگی این پروژه  بعد از سفر نائب رییس مجلس شورای اسلامی یکی از بانک ها ۴۵۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن اختصاص داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آزاد راه یک پروژه مشارکتی بین دولت و سرمایه گذار است و به دلیل انصراف پیمان کار از ادامه فعالیت، یک سال است که مشکل جذب سرمایه گذار داریم که با مشخص شدن سرمایه گذار و پیمانکار جدید در زمان اندکی امیدوار هستیم این پروژه به اتمام برسد.

وی درخصوص اهمیت تکمیل آزاد راه ارومیه_ تبریز نیز یاد آور شد: در صورت تکمیل این آزاد راه، شاهد تسریع در تردد مسافر و ترانزیت و توسعه اقتصادی ارومیه و منطقه خواهیم بود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها