مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی:

راه ۲۵۰ روستا در آذربایجان شرقی بسته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: به دنبال بارش سنگین برف، راه ۲۵۰ روستا در استان بسته است.

راه ۲۵۰ روستا در آذربایجان شرقی بسته است

اورجعلی علیزاده یکشنبه شب، در گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: با توجه به حجم بالای برف و کولاک در استان، مسیر اغلب روستاهای هشترود، چاراویماق، بستان آباد، اهر و ورزقان بسته است.

وی با اشاره به تداوم بارش سنگین برف و حاکم بودن کولاک در استان، افزود: به محض اتمام بارش برف، بازگشایی این مسیرها نیز آغاز خواهد شد.

علیزاده با اشاره به تلاش‌ عوامل مختلف در برفروبی مسیرها طی روزهای گذشته نیز گفت: با تلاش عوامل راهداری، پلیسراه، هلال احمر، اورژانس، امداد و نجات جاده‌ای و مسئولان استانی، همزمان با بارش‌ها، برفروبی مسیرهای اصلی و فرعی استان انجام گرفته و نگذاشتیم راهبندان ایجاد شود.

علیزاده با اشاره به کندی تردد در برخی محورها، ادامه داد: اکنون تمامی محورهای اصلی و فرعی، آزادراه و بزرگراه استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی خاطرنشان کرد: بارش برف در نقاط مختلف استان ادامه داشته و حتی در محورهایی چون محور مراغه-هشترود، گردنه سامبران و گویجه‌بل و قسمتی از آزادراه پیامبر اعظم(ص) کولاک شدید حاکم است.

وی از تداوم عملیات راهداری در این مسیرها برای جلوگیری از راهبندان خبر داد و گفت: در محورهای مختلف استان، برودت هوا و لغزندگی حاکم است، از این رو از رانندگان خواهشمندیم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت نیز حتما تجهیزات ایمنی کامل در اختیار داشته باشند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها