کارآمدی نظام را در دهه فجر به نمایش بگذاریم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: باید کارآمدی نظام را در دهه فجر به نمایش بگذاریم و روش‌های دشمن برای مردم تبیین شود.

کارآمدی نظام را در دهه فجر به نمایش بگذاریم

حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، در نشست هماهنگی گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر که ۱۹ دی‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر نشان دادن توانمندی‌های جمهوری اسلامی، گفت: از آنجا که رسانه‌های خارجی سعی دارند مردم را از انقلاب ناامید کنند. 

وی افزود: باید کارآمدی نظام را در دهه فجر به نمایش بگذاریم و ابزارهای آن متناسب با کارگروه‌ها بررسی شوند و روش‌های دشمن برای مردم تبیین شود. 

قربانی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر نهضت تبیین، گفت: در ستاد مرکزی دهه فجر ۲۳ کارگروه تشکیل شده و در استان ۲۱ کارگروه تشکیل شده است.هر کارگروه تا شروع دهه فجر باید سه جلسه تشکیل دهد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان کرد: باید تلاش کنیم سیر برنامه‌های دهه فجر به سمت مردمی شدن باشد.

وی ادامه داد: ما تابع مجوزات ستاد ملی کرونا هستیم.با توجه به شرایط موجود امسال و با توجه به دستورالعمل‌ها نمی‌توانیم بگوییم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خودرویی است یا مردمی.

قربانی بیان کرد: امسال اولین سالی است که دولت انقلابی آقای رئیسی بر سر کار آمده و امیدواریم با همدلی برنامه‌های منسجم مردمی برگزار کنیم. همچنین برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌ها نباید تحت شعاع مرکز استان باشد و کار ضعیف باشد و ما هم سعی می‌کنیم در سفرهای دوره‌ای مسائل را دنبال کنیم.

منبع: ایکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • شهروند
    0

    منظورت تورم ، گرانی ، فقر ، سفره خالی مردم ، اختلاس و ارتشا مسولان هست ؟

  • مژگان
    0

    هزینه رو وقف ایجاد شغل کنید 43 ساله فجرتون ثمری نداشته

  • ناشناس
    0

    در کل کشور به نمایش است زحمت نکشید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها