انشعابات غیرمجاز از چالش‌ های شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: وجود انشعابات غیرمجاز که با رشد باغ‌ ویلاها شدت گرفته از دیگر مشکلات شرکت آب و فاضلاب است که با توجه به تاثیر منفی آن در کیفیت و کمیت آب، در راستای جمع‌ آوری آنها رایزنی‌های مختلفی با دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است.

انشعابات غیرمجاز از چالش‌ های شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران

حمید رضا نامداری بیان کرد: شهر پیشوا در سال‌های ۹۷ و ۹۸ با چالش زیادی در حوزه آب روبرو بود ولی با حمایت‌ها و همدلی موجود در شهرستان، در ابتدای سال ۹۹ پروژه آبرسانی از سد ماملو به بهره‌برداری رسید و با حفر، احیا و بازسازی چاه‌ها توانستیم از بحران خارج شویم.

وی ادامه داد: از اواخر سال ۹۹ با تحت پوشش قرار دادن روستاها، یک سری از مشکلات گذشته این مناطق به شرکت آبفا منتقل شد که بخش مهمی از آن تاکنون مرتفع شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران عنوان کرد: یکی از مشکلات این شرکت، روستاهایی است که تاکنون تحویل شرکت آب و فاضلاب نشده و یا به صورت کامل تحویل نگردیده است و این باعث گردیده نتوانیم خدمت مناسب به این مناطق ارائه کنیم.

نامداری اظهار کرد: وجود انشعابات غیرمجاز که با رشد باغ‌ویلاها شدت گرفته از دیگر مشکلات شرکت آب و فاضلاب است که با توجه به تاثیر منفی آن در کیفیت و کمیت آب، در راستای جمع‌آوری آنها رایزنی‌های مختلفی با دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است.

این مقام مسئول بیان کرد: در بحث انشعاب فاضلاب علیرغم اقدامات تشویقی و ترغیبی، متاسفانه این رغبت از سوی‌ مردم شکل نگرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران ادامه داد: میزان فاضلاب ورودی از نظر نوع و حجم بسیار ناچیز است و ادامه این روند موجب فرسایش تصفیه‌خانه می‌شود که لازم است با همت مسئولان و مشارکت مردم کمک شود تا از این تصفیه‌خانه به نحو مطلوبی استفاده شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها