بیشتر مراجعان به اورژانس های اجتماعی زنان زیر ۳۰ سال هستند

مدیر بهزیستی گرگان گفت: سمن ها کمک کنند تا مشکلات و آسیب های حوزه بانوان کمتر شود زیرا متاسفانه در حال حاضر بیشتر مراجعات به اورژانس اجتماعی زنان زیر ۳۰ سال و دختران جوان هستند.

بیشتر مراجعان به اورژانس های اجتماعی زنان زیر ۳۰ سال هستند

محمد شایسته عصر دوشنبه در بازدید مدیر کل بانوان استانداری گلستان از مرکز خانه امن گرگان اظهار کرد: متاسفانه حمایت و پشتیبانی لازم از مراکز خانه امن نمی شود و تعداد نیروهای این اماکن کم بوده و نیازمند یک عزم ملی و اجتماعی برای کمک به آنها هستیم.

مدیر بهزیستی گرگان افزود: آسیب های استان باید توسط سمن ها بومی سازی شود و این مسأله در شناسایی و حل چالش ها می توانند بسیار کمک کند.

شایسته ادامه داد: نیازمند یک هم افزایی در بین سمن ها و حوزه های مردم نهاد در مباحث اجتماعی با کمک استانداری و دیگر دستگاه های مربوطه هستیم تا بتوانیم آسیب های اجتماعی را اولویت بندی کنیم.

وی گفت: همچنین سمن ها کمک کنند تا مشکلات و آسیب های حوزه بانوان کمتر شود زیرا متاسفانه در حال حاضر بیشتر مراجعات به اورژانس اجتماعی زنان زیر ۳۰ سال و دختران جوان هستند.

مدیر بهزیستی گرگان با بیان اینکه مراکز کاهش آسیب تا به حال عملکرد قابل توجهی داشته اند، تصریح کرد: این مراکز در جامعه نقش مسکن را ایفا می کنند و البته باید تلاش کنند تا هر ۶ ماه یک بار بتوانند، کار تحلیلی و تحقیقی تحویل سازمان بدهند.

وی افزود: همچنین سازمان بهزیستی هم با کمک استانداری می تواند با استفاده از تجربیات این مراکز سرفصل های آموزشی را برای سمن ها و موسسات مردم نهاد تهیه کند.

 

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها