اورژانس مازندران باید تقویت شود/ جمعیت بیش از ۳ میلیون، خدمات‌دهی به ۲۰ میلیون

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه مازندران را نباید در حد سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دید بلکه باید توجه ویژه‌ای به آن شود، افزود: مازندران به بیش از ۲۰ میلیون نفر خدمات می‌دهد بنابراین تقویت اورژانس در استان امری الزامی است.

اورژانس مازندران باید تقویت شود/ جمعیت بیش از ۳ میلیون، خدمات‌دهی به ۲۰ میلیون

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار رئیس اورژانس کشور با وی، خدمات فوریت‌های پزشکی را در شرایط مختلف خوب ارزیابی کرد و گفت: در دنیای معاصر امروز که مردم با معضلاتی چون آپارتمان‌نشینی، ترافیک و ... مواجه هستند، وجود اورژانس برای رفع خطرات احتمالی ضروری است.

وی بر لزوم آموزش کارکنان اورژانس برای ارائه خدمات بهتر به بیماران تأکید کرد و افزود: تقویت تجهیزات، مدرن سازی امکانات نیز دیگر ملزومات مهم در این بخش محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به فعالیت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی در استان مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به شناور بودن جمعیت استان، در اختیار گذاشتن امکانات درمانی ازجمله تجهیزات فوریت‌های پزشکی برای این استان ضروری است.

وی بابیان اینکه مازندران را نباید در حد سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دید بلکه باید توجه ویژه‌ای به آن شود، افزود: مازندران به بیش از ۲۰ میلیون نفر خدمات می‌دهد بنابراین تقویت اورژانس در استان امری الزامی است.

آیت‌الله لائینی به کوهستانی بودن برخی از مناطق مازندران اشاره کرد و راه‌اندازی چند پایگاه اورژانس هوایی در مناطق مختلف این استان را لازم دانست.

وی بابیان اینکه مدیریت بحران باید به‌طور جد پیگیری شود، ادامه داد: مدیریت بحران باید به‌نوعی نهادینه شود که هنگام بروز حوادث، با آمادگی بیشتر از بروز بحران پیشگیری و یا در صورت بروز، آن را به نحو مطلوب و تا حد امکان با کمترین آسیب، مدیریت کرد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها