سنگ تمام بیرمی‌ها در استقبال از مادر شهید غلامزاده

مردم بیرم لارستان، بعداز ظهر امروز در میزبان مادر شهیدی که بعد از ۳۳ سال، فرزند شهیدش را یافته و به دیدار او شتافته بود؛ سنگ تمام گذاشتند.

سنگ تمام بیرمی‌ها در استقبال از مادر شهید غلامزاده

مراسم استقبال از مادر شهید غلامزاده، میدان عملی برای تجدید میثاق مردم با شهیدانی بود که بیش از سه دهه قبل، از جان خود برای حفظ انقلاب و ارزشهای انقلاب و خاک سرزمینشان، گذشتند؛ تجدید پیمان با خانواده شهدایی که سالها دوری و انتظار دیدار دوباره یا یافتن خبری از فرزندانشان را تجربه کرده اند.

شهروندان بیرمی، بعدازظهر دوشنبه ۲۴ آبان، میزبان خانواده و مادر گرانقدر شهید والامقام "رحیم غلامزاده" بودند، شهیدی که بقایای تفحص شده پیکر مطهر او، سال ۹۳ به عنوان شهید گمنام در خاک دیارشان آرام گرفت و میعادگاهی برای مردمان این دیار شد.

اکنون و بعد از شناسایی هویت شهید غلامزاده، خانواده و مادر آن شهید رضایت دادند که همچنان پیکر مطهر این کبوتر خونین بال میهمان مردم مومن، ولایتمدار و شهیدپرور و خونگرم منطقه بیرم و استان فارس بماند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان نیز با قدردانی از خانواده معزز و گرانقدر شهید غلام زاده و مردم قدرشناس بیرم و لارستان بزرگ در خلق این حماسه باشکوه، گفت: پیکر مطهر این شهید سال ۹۳ با عنوان گمنام در شهر بیرم لارستان دفن شده بود که چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ و پس از بررسی و نتایج قطعی آزمایش های DNA مشخص شد که این پیکر مربوط به شهید رحیم غلامزاده اهوازی فرزند کاظم اهل شهرستان شوش استان خوزستان است.

سرهنگ افسری گفت: شهید رحیم غلامزاده، متولد هفتم فروردین ماه ۱۳۴۶ بود در تاریخ چهارم تیرماه ۱۳۶۷ یعنی دو ماه قبل از اتمام جنگ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وی افزود: با رضایت خانواده محترم شهید، پیکر این آلاله گلگون کفن در بخش بیرم خواهد ماند و مرقد مطهر شهید اهوازی تا همیشه زیارتگاه عاشقان و ملجاء دلسوختگان درخطه لارستان بزرگ خواهد بود.

سنگ تمام بیرمی‌ها در استقبال از مادر شهید غلامزاده

سنگ تمام بیرمی‌ها در استقبال از مادر شهید غلامزاده

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیاوش سلطان
    0

    چه زود دیر می شود
    مرگ حتمی است و انسان عبرت نمی گیرد
    خالق هستی جهان را آفرید تا ابدیت معنا پیدا کند
    خانواده معزز شهید رحیم غلامزاده و شهید بزرگوار دنیا و ابدیت را به بهترین شکل تعریف کردند
    تا ما بیاموریم درد و رنج دنیا ، باید سازنده باشد
    کسانیکه با عمل خود به جایگاه رفیع و هدف این عزیزان خیانت می کنند ، چه بد سرنوشتی خواهند داشت
    خداوندا ، نادیده دلیل بر ناآگاهی من است ، تو نشانه هایت را برایم کامل نمودی ، تا عذر و بهانه ای برای گناهانم نداشته باشم
    🚩شهداء شمع محفل بشریتند🌹🚩

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها