در آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس انجمن روابط عمومی ایران؛

مدیریت ناب در روابط عمومی فولاد مبارکه زبانزد شد

در آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس انجمن روابط عمومی ایران، شرکت فولاد مبارکه تنها دریافت‌کننده جایزه مدیریت ناب (Lean Management) در حوزه روابط عمومی لقب گرفت، این جایزه در عرصه روابط عمومی توسط بزرگان و پیشکسوتان این عرصه در حضور روابط عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف به روابط عمومی این شرکت اهدا شد.

مدیریت ناب در روابط عمومی فولاد مبارکه زبانزد شد

شامگاه چهارشنبه (۱۲ آبان ماه) آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران در مرکز همایش‌های سیتی‌سنتر اصفهان و با حضور بزرگان عرصه روابط عمومی نظیر خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران، حمید شکری خانقاه معاون برنامه‌ریزی و مطالعات افکار عمومی مرکز روابط عمومی، غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران و همچنین مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های برجسته کشوری و استانی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی بزرگان عرصه روابط عمومی، از تمبر مخصوص پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران، چهارمین دوره مدیریت عالی روابط عمومی کشور (DBA روابط عمومی)، پوستر کنفرانس رویکردهای نوین روابط عمومی‌های ایران و دو کتاب «روابط عمومی و ارتباط با رسانه» (به قلم محمد مهدی فرقانی و مهدخت بروجردی علوی) و «روابط عمومی ایران با استاندارد جهانی» (تالیف حمید شکری خانقاه) نیز رونمایی گردید.

از آنجا که نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها بسیار برجسته است، نحوه مدیریت در این بخش نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل هیئت برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی رویکرد نوین روابط عمومی ایران شاخص‌هایی را بر اساس پیشرفته‌ترین متد مدیریتی جهان، مدیریت ناب، و به منطور ارزیابی دقیق عملکرد روابط عمومی‌ها طراحی کرد که پس از انجام ارزیابی‌های مختلف میان روابط عمومی‌های موجود، شرکت فولاد مبارکه پس از ۶ ماه بررسی دقیق، در اکثر شاخص‌ها پیشتاز شده و به همین دلیل تنها دریافت کننده جایزه مدیریت ناب (Lean Management) در حوزه روابط عمومی لقب گرفت. این جایزه در عرصه روابط عمومی توسط بزرگان و پیشکسوتان این عرصه در حضور روابط عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف به روابط عمومی این شرکت اهدا شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها