ایجاد "پویش من واکسن می‌زنم" در فارس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن اعلام تازه ترین آمارهای بیماری کووید ۱۹ در فارس، از مردم استان دعوت کرد تا به پویش «من واکسن می‌زنم» بپیوندند.

ایجاد "پویش من واکسن می‌زنم" در فارس

دکتر سید روح‌الله حسینی بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ آبان در مورد آخرین اطلاعات آماری شیوع کرونا در فارس گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۸۴ هزار و ۱۳۶ مورد تست تشخیصی شامل تست مولکولی یا PCR و تست سریع در فارس انجام و منجر به شناسایی ۴۸۵ هزار و ۸۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شده است.

حسینی با بیان اینکه ۲۴۰ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، عنوان کرد: هم اکنون هزار و ۶۷۴ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های فارس بستری هستند که از این تعداد،  ۱۹۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

او همچنین از جان باختن ۱۰ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مجموع جانباختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به هفت هزار و ۷۷ نفر رسیده است.

حسینی در ادامه این گزارش از بهبودی ۴۷۲ هزار و ۱۵۹ نفر از ابتدای شیوع بیماری تاکنون خبر داد که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تا کنون پنج میلیون و ۴۶۱ هزار و ۲۶۶ دُز واکسن کرونا در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تزریق شده است، گفت: از این تعداد سه میلیون و ۵۲ هزار و ۶۰۱ دُز نوبت اول و دو میلیون و ۴۰۸ هزار و ۶۶۵ دُز نوبت دوم واکسن کرونا بوده است.

حسینی ابراز قدردانی از تمام چهره‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی که در این روزها با پیوستن به پویش «من واکسن می‌زنم» به یاری کادر درمان آمدند، عنوان کرد: هنوز تا رسیدن به میزان قابل قبول واکسیناسیون در سطح استان فارس فاصله وجود دارد، بنابراین نیاز به همکاری تمام هم استانی‌ها در این امر برای افزایش پوشش واکسیناسیون در استان وجود دارد.

این پزشک متخصص از مردم استان به ویژه افرادی که تاکنون واکسن نزده‌اند، خواست تا ضمن مراجعه برای دریافت واکسن، با به اشتراک گذاشتن محتوای هشتگ «من واکسن می‌زنم»، دیگران را نیز به واکسیناسیون تشویق کنند تا شاهد توسعه سلامت در سطح استان و ایمنی بیشتر عزیزانمان در برابر این بیماری باشیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها