تشکر و قدردانی خانواده شهید مطور عبادی از فرماندار هندیجان

خانواده شهید مطور عبادی از فرماندار هندیجان تشکر و قدردانی کردند.

تشکر و قدردانی خانواده شهید مطور عبادی از فرماندار هندیجان

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

➖جناب آقای مهندس بویری
فرماندار محترم شهرستان هندیجان

بدینوسیله بر خود وظیفه می دانیم به عنوان یکی از خانواده های شاهد شهرستان هندیجان از تلاش ها و زحمات ارزنده حضرتعالی در راستای رفع مشکلاتی که به دنبال اخراج برادرمان از محیط کار بوجود آمد و منجر به تشنج و تالمات شدید روحی ایشان شد و خانواده وی نیز از لحاظ معیشتی بشدت در تنگنا و سختی قرار گرفته بودند اما با تدبیر، پیگیری دلسوزانه و پادرمیانی شما با مسئولین سازمان آب و برق در اخراج ایشان تجدیدنظر و مجددا به محل کار خود بازگشت تشکر و قدردانی نمائیم.

بدون شک همت و مساعی جنابعالی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شایسته تجلیل و تقدیر می باشد‌.

توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

خانواده شهید مطور عباد*

گفتنی است پیش ازظهر امروز دوشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ نیز خانواده شهید مطور عبادی با حضور در فرمانداری با علی بویری، فرماندار هندیجان دیدار و گفتگو کردند.

برادران شهید عبادی در این دیدار از زحمات و مساعدت مهندس بویری فرماندار هندیجان که نقش مهم و موثری در پیگیری و رفع مشکلات خانواده شهدا دارند تشکر و قدردانی نمودند.

ایشان در ادامه گفتند: فرماندار هندیجان همواره پیگیر و پاسخگو بوده و هر زمان به ایشان مراجعه نمودیم نسبت به پیگیری درخواست ها و مشکلات ما اهتمام جدی داشته اند.

منبع: خورنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها