آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد چگونه است؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته یک بیمار کرونایی جان خود را از دست داد و شمار قربانیان استان به 964 نفر رسید.

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد چگونه است؟

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 229 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 101 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۷۴ هزار و ۵۵۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اذعان داشت: از 546 نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 38 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و از 311 نمونه رپید تست 17 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و چرام بودند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان‌پناه بیان کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید احتیاط بیشتری کرده و با جدیت مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی حداقل ۱.۵ متری را رعایت کنند. همچنین چنانچه در تجمعات شرکت می کنند باید در فضای باز، رعایت فاصله ١.٥ متر ،استفاده از ماسک سه لایه و ماسک پارچه ای روی آن و زمان حضور در جلسه حداقل باشد و از مسافرت به استانهای مجاور و از تردد در مکان های شلوغ و پرخطر خودداری نمایند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها