استعفاء رییس موفق ترین هیئت ورزش خوزستان

یکی از موفق ترین روسای هیئت های ورزش استان خوزستان از سمت خود کناره گیری کرد.

استعفاء رییس موفق ترین هیئت ورزش خوزستان

پس از کسب موفقیت ورزشکاران استان خوزستان درمسابقات پارالمپیک توکیو همگان انتظار داشتند هیئت ورزش های جانبازان و معلولین بیش از گذشته مورد لطف و حمایت مسئولین ارشد استان و ورزش خوزستان قرار گیرد.

اما درمیان شگفتی مهرداد شیروانی رییس این هیئت از سمت خود استعفاء کرد.

هیئتی که در سایه عملکرد خوب رییس آن در ارزیابی عملکردهای هیئت جانبازان و معلولان کشور در سال گذشته جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

براستی یک هیئت ورزشی باید چه عملکردی داشته باشد تا مورد لطف مسئولین ورزش استان خود قرار گیرد؟

آیا کسب 3 مدال توسط چهار ورزشکار اعزامی خوزستان به پارالمپیک کارنامه موفقی نیست؟

استانی که می توانست با کمی حمایت از سوی مدیران ورزشی نفرات بیشتری در کاروان اعزامی ایران به پارالمپیک داشته باشد.

خدیجه رستمی بانوی تیراندازی خوزستان درحالی که حتی در لیست ورزشکاران پذیرش شده دهکده پارالمپیک حضور داشت در لحظات آخر نامش از نفرات اعزامی حذف شد و سمیرا ارم با حمایت مسئولین سیاسی و ارشد استان فارس جانشین وی شد.

براستی کدامیک از مدیران ارشد ورزش استان پیگیر موضوع خدیجه رستمی شدند؟

احمد امین زاده یکی دیگر از قهرمانان ورزشی استان بود که می توانست با کمی حمایت بیشتر در کاروان کشورمان به پارالمپیک قرار گیرد اما سکوت و حمایت نشدن از سوی مدیران اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باعث شد تا 2 قهرمان که شانس کسب مدال داشتند مسابقات بزرگ توکیو را از دست بدهند.

سکوت و پیگیری نکردن مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان باعث شده است که قهرمانان استان بدنبال مهاجرت از خوزستان باشند.

متاسفانه مشکلات قهرمانان ورزش جانبازان و معلولان خوزستان تنها محدود به داشتن شغل مناسب و .... نیست بلکه این افتخارآفرینان برای آماده شدن برای کسب عناوین بهتر از نظر امکانات تمرینی نیز در شرایط بسیار بدی قرار دارند.

براستی چرا هیئت خوزستان نمی تواند میزبان اردوی تیمهای ملی و مسابقات قهرمانی جانبازان و معلولان کشور باشد؟

مسئله ای که می تواند شانس حضور ورزشکاران استان در تیمهای افزایش دهد.اما نبود امکانات مناسب باعث شده است خوزستان این فرصت مناسب را از دست بدهد.

مشکلات ورزشگاه تخصصی ورزشکاران جانبازان و معلولان هر روز افزایش پیدا می کند و با ادامه پیدا کردن این شرایط بزودی امکان استفاده از این مجموعه وجود نخواهد داشت و هیئت به تنهایی نمی تواند حلال این مشکلات باشد.

رییس هیئت جانبازان و معلولان خوزستان درحالی از سمت خود کناره گیری کرد که علاقه به استان باعث شد پیشنهادات دریافتی برای قبول مسئولیت در کمیته پارالمپیک کشور و فدراسیون جانبازان و معلولان را رد کند.

متاسفانه مشکلات ورزش خوزستان تنها به ورزش جانبازان و معلولان اختصاص پیدا نمی کند،هیئت های دوومیدانی و کاراته خوزستان مدتها است با حاشیه روبرو هستند.حاشیه های که با سکوت مدیران اداره کل ورزش و جوانان هر روز افزایش پیدا می کند،موضوعی که با ورود مناسب تصمیم گیران ورزش خیلی زود می شد بررسی شود تا این رشته ها کمترین ضربات را دریافت کنند.

نکته دیگری که این روزها دلسوزان واقع ورزش را آزار می دهد،رها شدن سرمایه های خوزستان به حال خود است.چمن سبز ورزشگاه تختی اهواز که روزگاری محل دلربایی بازیکنان تکنیکی و سرعتی فوتبال ایران با حرکات انفجاری و دریبل‌های متنوع بود، کاملا رنگ زرد به خود گرفته است، به صورتی که اگر از روی سکوها و از دور به آن نگاه کنیم، شبیه یک مزرعه زرد است.

البته مزرعه ای که علف های آن، هم زرد و هم سوخته باشد. شرایط بسیار بد زمین چمن ورزشگاه با اعتراض جامعه فوتبال خوزستان نیز همراه بود، موضوعی که باعث خواهد شد که دیگر شاهد برگزاری مسابقات در این زمین نباشیم.

زحمتکشان ورزشگاه غدیر اهواز مدتها است بدنبال دریافت مطالبات خود هستند و در شرایط بد اقتصادی ماههاست که حق الزحمه ای به آنها پرداخت نشده است.مردانی که دراین ورزشگاه از کمترین امکانات رفاهی را برای انجام وظایف خود برخوردار هستند.

ورزش خوزستان مدتها است روزگار خوبی ندارد،شرایطی که باعث شد دلسوزان و زحمتکشان واقعی آن عطای حضور در ورزش به لقایش ببخشند.به هرحال امیدواریم با حضور یک چهره ورزشی در راس وزارت ورزش و جوانان،فکری اساسی برای استان خوزستان که روزگاری قطب اصلی ورزش ایران بوده است صورت گیرد.

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها