سخنگوی مرکز اورژانس استان:

انفجار در مدرسه فولادشهر/ ۶نفر در تصادف اتوبوس ومینی‌بوس مصدوم شدند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در انفجار مدرسه‌ای در فولادشهر چهار نفر دچار سوختگی شدند.

انفجار در مدرسه فولادشهر/ ۶نفر در تصادف اتوبوس ومینی‌بوس مصدوم شدند

عباس عابدی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۳ و هشت دقیقه شامگاه دوشنبه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در فولادشهر محله A2 اتفاق افتاده است، ابراز داشت: دو کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده است.

۴ نفر مصدوم شدند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه چهار نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند، ادامه داد: مرد ۲۹ ساله دچار سوختگی درجه ۲، خانم ۴۷ ساله، خانم ۲۳ ساله و آقای ۵۶ ساله نیز دچار سوختگی در اندام‌های مختلف شدند که همه مصدومان به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه همه این مصدومان خانواده سرایدار مدرسه بوده‌اند، اضافه کرد: این حادثه احتمالاً به علت نشت گاز اتفاق افتاده است.

برخورد اتوبوس و مینی بوس در سه راه ملک‌شهر

عابدی همچنین به حادثه ترافیکی بامداد امروز در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۶ و ۲۳ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس در اصفهان، خیابان کاوه سه راه ملک‌شهر با یکدیگر برخورد کرده‌اند، افزود: سه دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان یا بیان اینکه ۶ نفر مرد در این حادثه مصدوم شدند، اضافه کرد: همه این مصدومان به بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها