مدیرکل بندر و دریانوردی:

فعالیت خط مسافربری دریایی خرمشهر - کویت از سر گرفته شد

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: خط مسافربری دریایی بندر خرمشهر به کویت که به دلیل شیوع کرونا و در جهت انتقال چرخه ویروس به دوکشور متوقف شده بود با موافقت دو کشور بازگشایی شد.

فعالیت خط مسافربری دریایی خرمشهر - کویت از سر گرفته شد

نوراله اسعدی افزود: تعدادی از تجار و شهروندان خوزستانی در کشور کویت صاحب کسب و کار هستند که توقف خط مسافربری خرمشهر کویت برای آنها مشکلاتی به وجود آورده است که با توجه به شرایط فعلی و امکان کنترل ویروس به وسیله تست در مبادی ورودی و خروجی بندر و همچنین دسترسی به منابع کافی واکسن در دو کشور این امکان به وجود آمده تا این مسیر مسافربری دوباره راه اندازی شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: توقف حرکت کشتی‌های مسافربری خرمشهر به کویت در پی عدم پذیرش مسافران ایرانی توسط بندر کویتی بوده است که اکنون با موافقت دولت کویت مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تست کرونا در دو سوی مبداء و مقصد پذیرش مسافران ایرانی میسر شده است.

وی در ادامه گفت: کشتی مسافربری بندر خرمشهر به کویت روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 10 صبح انجام می‌شود و مسافران علاوه برداشتن ویزای مناسب کشور مقصد باید فاقد هرگونه علائم مشکوک به کرونا باشند و پاسخ تست کرونای آنان در بنادر مبداء و مقصد باید منفی باشد.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها