فرماندار خبر داد:

محدودیت تردد در مسیرهای گردشگری همدان

فرماندار همدان گفت: در مسیرهای گردشگری از جمله بلوار ارم، استخر عباس آباد، گنجنامه محدودیت تردد و خاموشی اعمال می‌شود و ساکنان برای تردد باید به پلیس راهور شهرستان مراجعه و مجوز اخذ کنند.

محدودیت تردد در مسیرهای گردشگری همدان

محمدعلی محمدی در ستاد مدیریت کرونا، ادامه داد: تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها صرفا به صورت بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: حضور همراهان متوفی در آرامستان باغ بهشت همدان باید به تعداد محدود باشد، همچنین اسقرار هرگونه سازه، برگزاری مراسم و چیدمان صندلی در باغ بهشت همدان ممنوع است.

محمدی با بیان اینکه داوطلبان هلال احمر در مراسم ماه محرم نسبت به کنترل ورودی‌ها و تب سنجی اقدام می‌کنند، مطرح کرد: فعالیت شهربازی و دیگر مجموعه‌های تفریحی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و برخورد قاطع با خاطیان انجام خواهد شد.

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه مردم از حضور در تفرجگاه‌ها، میادین شهر و هر گونه دورهمی خودداری کنند، گفت: ورود مشتریان به واحدهای صنفی بدون ماسک ممنوع است و اتحادیه‌های صنفی این موارد را نظارت کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بسیج به منظور نقل و انتقال افراد ناتوان جهت واکسیناسیون وارد عمل شده‌اند، افزود: مرکز واکسیناسیون خودرویی به زودی در همدان فعال خواهد شد.

محمدی تردد خودروها با پلاک غیر بومی اعم از خودروهای سایر استان‌ها و شهرستان‌های دیگر استان را ممنوع دانست و ادامه داد: در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات تردد خودروها بین شهرستان‌های همدان و بهار نیز ممنوع است.

وی بیان کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت مراسم خاص عزاداری در اقصی نقاط کشور، برگزاری مراسم شیرخوارگان نیز دارای مخاطرات جدی است و به صلاح نیست.

محمدی با تاکید بر اینکه هیئت‌های حسینی کما فی السابق باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام و وضعیت را مدیریت کنند، گفت: فعالیت باشگاه‌های بدنسازی با درهای بسته نیازمند برخورد جدی و ورود دستگاه قضایی به موضوع است، همچنین لازم است شهروندان حضور در مراکز پرتردد، بازارها و مراکز خرید را به حداقل ممکن کاهش دهند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها