ثبات و پیشرفت در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان/ زمین خوردن توسعه نیشکر چند برابر هفت تپه عوارض دارد

در سیل ویرانگر 98 که خوزستان زیر آب رفت شاید خیلی‌ها ندانند که با تصمیمات تحمیلی برخی مقامات به شرکت توسعه نیشکر، این شرکت مجبور به شکستن کانالها و دایک‌های اطراف مزارع خود شد.

ثبات و پیشرفت در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان/ زمین خوردن توسعه نیشکر چند برابر هفت تپه عوارض دارد

در حالیکه مسئولین نیشکر و خیلی از کارشناسان فریاد می زدند که این کار بیهوده است و تنها نیشکر به قربانیان سیل اضافه می شود و هیچ روستایی نجات نمی یابد که متاسفانه گوش شنوایی نبود و در نتیجه همان شد که نه تنها هیچ روستایی نجات نیافت بلکه هزاران هکتار مزرعه نیشکر هم نابود شد و هزاران میلیارد خسارت به این شرکت تحمیل شد خساراتی که حتی یک ریال از آنرا دولت جبران نکرد ولی این شرکت با اراده و تلاش پرسنل و مدیریت درخشان دکتر عبدعلی ناصری مدیرعاملش توانست در کوتاهترین زمان ممکن نه تنها بر این بحران فایق آید بلکه با افتخار، مرزها و رکوردهای تولید شکر را در سال جاری بشکند آنهم با مدیریت بومی و خوزستانی، امری که به تهران نشینان ثابت کرد فرزندان خوزستان در مدیریت های کلان می توانند کارهای بزرگ بکنند.
این روزها برخی افراد در فضای مجازی با نشر مطالبی مانند: ۱- وقوع چالش ۲ ساله در این شرکت، ۲- استخدام های خانوادگی - فامیلی - چگونگی فروش شکر و الکل؛ مدیرعامل شرکت را تهدید به برکناری می کنند. ضمن احترام به این عزیزان باید گفت که نفس تغییر و جابجایی مدیران ناکارآمد برای تحول و پویایی امری ناپسند نیست ولی تخریب و توهین به یک هم استانی که در عمل، عملکرد کاری عالی داشته دور از انصاف است. درمورد اتهام وقوع چالش دو ساله در شرکت باید گفت چالش همان بحرانهای سیل و خسارت و مشکلات ناشی از آن بود که خوب می دانید به درستی مدیریت شد و شرکت به تولیدات و رکوردهای درخشان رسید و از بحران اقتصادی و مالی ناشی از آن به لطف الهی خارج شد. در مورد سایر اتهامات هم که خوب می دانید دستگاه های بازرسی، اطلاعاتی و امنیتی اشراف و حضور کامل در قضایا دارند و این عزیزان هم با هیچکس تعارف ندارند و در صورت وقوع تخلف ثابت شده با هیچ مقاماتی مماشات نخواهند شد پس جای هیچ نگرانی نیست و نیازی به مطلب پراکنی در فضای مجازی ندارد و در مورد تصمیم مدیران بانک صادرات و ملی هم احتمالا از لحاظ عقلانی بعید است وقتی هیچ تخلفی صورت نگرفته و شرکت رکوردهای تاریخی تولید را شکسته و همه ی ترازها مثبت است، مدیرعاملی موفق را عزل نمایند بواسطه انتشار چند مطلب در فضای مجازی. لذا به این عزیزان توصیه می شود اخلاق و انصاف را در هر امری رعایت کنند و یادمان باشد زمین خوردن توسعه نیشکر چندین برابر هفت تپه برای استان، کشور و نظام هزینه دارد.

منبع: جهان خبر نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها