معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش:

واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان در حال اجرا است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفت: واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان در حال انجام است.

واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان در حال اجرا است

عبدالله جعفری: همزمان با سراسر کشور روند واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ابن سینا و سید جمال الدین اسد آبادی، مراکز بهداشت و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان از عید سعید غدیر خم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه به منظور تسریع در فرایند واکسیناسیون در شهرهای همدان، نهاوند، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ و رزن پایگاه‌های تجمیعی راه اندازی شده است، افزود: براساس نوبت‌دهی توسط ادارات آموزش و پرورش و ارائه لیست به این پایگاه‌ها، از فرهنگیان شریف دعوت به دریافت واکسن می‌شود.

جعفری ادامه داد: با عنایت به جمعیت بالای همکاران فرهنگی در مراکز استان و به منظور رعایت موازین بهداشتی و کاهش تردد غیرضروری بین شهری، برنامه‌ریزی به گونه‌ای صورت گرفته که واکسیناسیون همکاران فرهنگی در شهر همدان و سایر شهرستان‌ها و مناطق در پایگاه‌های محل سکونت آنها انجام شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه در شهرستان‌های با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر و مناطق کم جمعیت نیازی به ایجاد مراکز جدید نیست، افزود: فرهنگیان ساکن در این مناطق براساس نوبت‌بندی در مراکز واکسیناسیون، خدمات دریافت می‌کنند.

جعفری افزود: برای ایجاد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون، چهارچوب مورد نظر وزارت بهداشت مورد توجه قرار گرفته و کمیته‌های مشترک بین ادارات آموزش و پرورش استان و مراکز بهداشتی تشکیل شده است.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها