قطع بی برنامه برق و ورود دادستان همدان به این موضوع

دادستان عمومی و انقلاب استان همدان گفت: بی برنامگی در اطلاع رسانی خاموشی ها قابل قبول نیست.

قطع بی برنامه برق و ورود دادستان همدان به این موضوع

حسن خانجانی در جمع خبرنگاران، گلایه مندی مردم درباره‌ قطعی برق را به حق دانست و گفت: مردم ما را امین خود می دانند به همین دلیل پیام‌های بسیاری از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا تلفنی مبنی بر گلایه مندی آنان در مورد قطع برق در جای جای استان به این دادستانی اطلاع داده می‌شود که این موضوع در حال پیگیری است.

دادستان همدان به سخنان مسئولان شرکت برق مبنی بر اجتناب ناپذیر بودن خاموشی ها اشاره کرد و افزود: این مسئله نباید با بی‌برنامگی در اطلاع رسانی درباره‌ ساعات قطع برق همراه باشد، بنابراین در این باره ملاحظه با هیچ فرد یا سازمانی نداریم و کوتاهی و ضعف در بی برنامگی‌ها را نمی پذیریم.

خانجانی با اعلام اینکه از دانشجو و استاد گرفته تا کشاورز و نانوا از بی‌برنامگی در قطع برق گلایه مند هستند، خاطرنشان کرد: با مسئولان برق استان این مشکلات مطرح شده و آنان گفته‌اند که برق مورد نیاز برای در دسترس قرار دادن به مشترکان نه تنها در همدان بلکه در سراسر کشور با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل ایجاد شده و قطعی ها توسط استان انجام نمی‌شود که بتوان جلوی آن را گرفت، بلکه قطعی‌ها به طور مستقیم از طرف مرکز رخ می دهد، تاکید کرد: با این وجود پیگیری‌های این دادستانی ادامه دارد تا حقی از مردم استان تضییع نشود.

دادستان همدان درباره قطع شدن برق بر خلاف ساعات تعیین شده در جدول اعلامی خاموشی‌ها نیز گفت: طبق پیام‌های مردمی و اسنادی که موجود است برق در تعداد قابل توجهی از نقاط مختلف استان طبق جدول اعلامی قطع نمی‌شود، بلکه در برخی نقاط حتی در ساعات پایانی شب (۲۳:۳۰) شب گذشته قطع شده که اصلاً در جدول اعلامی چنین ساعتی عنوان نشده بود.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها