گذر دایی و نفت دوباره به نقش جهان افتاد

گذر دایی و نفت دوباره به نقش جهان افتاد

به گزارش خبرگزاری تسنیم نفت تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی سپاهان را از رسیدن به فینال محروم کرد و از آنجایی که سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر نیست تنها امید هواداران سپاهان به رقابت‌های لیگ برتر معطوف شده تا تیمشان بتواند به جمع مدعیان لیگ بازگردد.

سپاهان در بازی قبلی خودش یک تساوی خارج از خانه در مقابل پدیده گرفت و نفت هم در یک بازی پرحاشیه مغلوب استقلال شد. سپاهان برای رسیدن به جمع مدعیان لیگ در این مسابقه محکوم به برد است و از طرف دیگر نفت هم نمی‌خواهد شیرینی صعود به فینال جام حذفی با یک باخت دیگر تلخ شود.

بازی انتقامی

نفت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سپاهان را برد و همین مسئله سبب شده تا بازی این هفته از شرایط بسیار خاصی برخوردار باشد. تقابل هواداران سپاهان با علی دایی و اظهارات او علیه فوتبال اصفهان به شدت حساسیت این بازی را افزایش داده است.

غایبان

در ترکیب نفت محمد قاضی مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد. اما علی دایی همچنان دوران محرومیت خودش را پشت سر می‌گذارد و در این بازی باید از روی سکوها تیمش را هدایت کند. جلال‌الدین علی محمدی گلزن این روزهای سپاهان هم به خاطر محرومیت در این بازی غایب است.

چهره ویژه

مسعود حسن‌زاده مهاجم جدید سپاهان به احتمال زیاد اولین بازی خودش را برای سپاهان انجام می‌دهد و همه نگاه‌ها به او خواهد بود تا خودش را در این بازی نشان دهد. ایمان مبعلی زننده تک گل نفت در بازی حذفی هم چهره مهم این بازی خواهد بود.

پیش‌بینی

سپاهان در این بازی به برد احتیاج دارد تا فشارها از روی دوش ویسی برداشته شود و به همین خاطر احتمال برد خفیف زردها در این بازی بسیار زیاد است.

ترکیب احتمالی

سپاهان: لی اولیویرا، عارف غلامی، سیدجلال عبدی، موسی کولیبالی، آرمین سهرابیان، طالب ریکانی، میلاد سرلک، احسان حاج‌صفی، فرید بهزادی کریمی، مسعود حسن‌زاده و مهرداد محمدی

نفت: میلاد فراهانی، فرید محمدی‌زاده، وحید حمدی‌نژاد، آرش رضاوند، ایمان مبعلی، عیسی آل‌کثیر، رضا اسدی، رضا علیاری، احمد آل‌نعمه، اکبر صادقی و امیرارسلان مطهری

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال - سه شنبه 28 دی

تراکتورسازی تبریز - صنعت نفت آبادان، ساعت 15 صبای قم - پیکان تهران، ساعت 15:30 استقلال تهران - استقلال خوزستان، ساعت 16:40

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال - چهارشنبه 29 دی

سپاهان - نفت تهران، ساعت 14:30 سیاه‌جامگان مشهد - پدیده خراسان، ساعت 15 گسترش فولاد تبریز - ماشین سازی تبریز ، ساعت 15 فولاد خوزستان - پرسپولیس، ساعت 15 سایپا تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 16:40

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها