فرماندار هشترود:

رانندگان هشترودی که بیش از 3 نفر سوار کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

فرماندار هشترود گفت: رانندگان تاکسی که در این شهرستان اقدام به گرفتن کرایه اضافه از مسافران و سوار کردن بیش از سه نفر بکنند به دادستانی معرفی می شوند.

رانندگان هشترودی که بیش از 3 نفر سوار کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

امین امینیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان، خاطر نشان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای موظف به جمع آوری تابلوهای اضافه در جاده های مواصلاتی می باشد و باید در عرض دو روز این تابلوها برچیده شوند.

وی افزود: اصلاح هندسی بلوار سپاه، مسکن مهر و خیابان سردار سلیمانی هشترود در دستور کار شهرداری و اداره راه و شهرسازی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بازدید از جاده ها و اجرایی کردن مصوبات شورای ترافیک از طرف ادارات متولی یک امر ضروریست و باید به نحو احسن انجام گیرد.

فرمانده پلیس راه آزاد راه پیامبر اعظم(ص) نیز در این جلسه، گفت: وجود یک ایستگاه آتش نشانی در محدوده پلیس راه لازم است چرا که در مواقع تصادفات که منجر به جرح می شود تا رسیدن ماموران آتش نشانی به محل حادثه، فرد حادثه دیده به علت عوامل مختلف مانند آتش سوزی فوت می کند.

سرهنگ اصغر جم، اضافه کرد: آسفالت کاری و خط کشی مناسب اتوبان یکی از حقوق اولیه تمامی مردم است و باید ادارات متولی نسبت به ترمیم آسفالت و خط کشی دقت بیشتری داشته باشند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها