استاندار خراسان جنوبی:

ترددهای بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد ممنوع است

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌ رو طبق تصویب ستاد ملی کرونا ترددهای بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد ماه ممنوع است.

ترددهای بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد ممنوع است

حمید ملانوری، در حاشیه حضور ویدئوکنفرانسی در هفتادمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران افزود: طبق اعلام ستاد ملی کرونا از ۱۲ ظهر چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد سفر استانی ممنوع است و در این مدت پلاک‌های بومی حق خروج و پلاک‌های غیربومی اجازه ورود به استان را نخواهند داشت.

به گزارش ایسنا، وی گفت: ۱۶ ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و در این مدت مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا برای کاهش روند شیوع و حفظ سلامتی مردم دنبال شده که در کنترل کرونا بسیار اثرگذار بوده است.

استاندار خراسان جنوبی، همراهی مردم در این مدت را از عوامل اصلی موفقیت در مدیریت بیماری ذکر کرد و افزود: با توجه به اهمیت تداوم روند کاهشی شیوع ویروس از مردم خواستاریم از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

وی اظهار کرد: در این محدودیت‌ها افرادی که سفر ضروری دارند با توجه به ممنوعیت ورود و خروج باید از ناوگان‌ حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

ملانوری گفت: همکاران ما در فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی نیز باید به جهت مدیریت شرایط، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی یادآور شد: براساس گزارش‌های رسیده وضعیت کرونا در خراسان جنوبی به ثبات رسیده و لازم است برای حفظ این روند نزولی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها